Το αναγεννημένο και αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 οδεύει προς την παραγωγή. Ένα τέτοιο μοντέλο δεν γινόταν να μην έχει διάδοχο για την κορυφαία του έκδοση, που μεγάλωσε γενιές γκαζιάρηδων και τους μύησε στα μυστικά του στροφιλικίου. Τούρμπο δεν θα είναι, αλλά η ισχύς και οι επιδόσεις του επερχόμενου Alpine R5 θα αναλάβουν να αποζημιώσουν για αυτή τη διαφοροποίηση.
Η Alpine έχει αναλάβει τις αρμοδιότητες της RenaultSport, με όλα τα κορυφαία μοντέλα του Γάλλου κατασκευαστή να κυκλοφορούν πια υπό την αιγίδα της θυγατρικής φίρμας, αντί να φέρουν τα σήματα «R.S.». Κρίνοντας από τα renderings του Auto Express, έχουμε να περιμένουμε πολλά και ποθητά πράγματα από την Alpine. Το νέο R5 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα φουσκώματα και το παράστημα του θρυλικού 5 Turbo, φέροντας μέχρι εισαγωγές μπροστά από τους πίσω τροχούς, ωσάν κεντρομήχανο. Κινητήρας δεν υπάρχει, βέβαια, αλλά δεν παύει να πρόκειται για πανέμορφη πινελιά. Το ίδιο ισχύει για τις 19άρες ζάντες, τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα στον εμπρός προφυλακτήρα, τον διαχύτη στον πίσω και τη θηριώδη αεροτομή.
Κάτω από το μυώδες αμάξωμα αναλαμβάνει CMF-BEV, με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο μηχανολογίας της γαλλικής εταιρίας, Gilles le Borgne, να δηλώνει στους Άγγλους πως το σύνολο του νέου ηλεκτρικού Megane E-Tech (που πατάει στην πλατφόρμα CMF-EV) χωράει να τοποθετηθεί στο πάτωμα του R5. Κατά συνέπεια δημιουργείται η προοπτική ενός EV hot hatch 218 ίππων και 300 Nm ροπής, με τους εμπρός τροχούς να φροντίζουν για τη διαχείριση της δύναμης. Το 0-100 χλμ./ώρα υπολογίζεται στα 6 δλ. και λογικά η τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ θα ανατεθεί στη μεγάλη μπαταρία των 60 kWh (το Megane E-Tech διατίθεται και με 40 kWh), με την αυτονομία να εικάζεται σε περισσότερα από 320 χλμ.