Η Bugatti θα κατασκευάσει τη Mistral σε μια περιορισμένη σειρά μόλις 99 μονάδων (όλες έχουν προ-πωληθεί εδώ και καιρό), και σύμφωνα με ανακοινώσεις, το πρώτο όχημα θα παραδοθεί φέτος στον τυχερό και πλούσιο πελάτη. Για ένα τόσο επιβλητικό και σημαντικό αυτοκίνητο όπως αυτό, δόθηκε μεγάλη προσοχή στο όνομα που έπρεπε να φέρει. Πολύ περισσότερο από μια απλή εξέλιξη της Chiron, η Mistral χρειαζόταν ένα όνομα που να συνδέεται με την ελευθερία, την κομψότητα και την ταχύτητα. Η έμπνευση προήλθε από το mistral, έναν δυνατό άνεμο που φυσά από την κοιλάδα του Ροδανού, μέσα από τις πόλεις της Κυανής Ακτής στη νότια Γαλλία και στη Μεσόγειο. Και με έναν κινητήρα τόσο ταιριαστό στον χαρακτήρα αυτού του roadster, τον W16.
Κάτω από το έντονα ανάγλυφο αμάξωμα της Mistral φιλοξενείται ο 8.0 W16 quadturbo κινητήρας των 1.600 ίππων και 1.600 Nm ροπής, προερχόμενος από τη Chiron Super Sport 300+. Το υπάρχον μονοκόκ πλαίσιο δεν κόπηκε απλά για να δημιουργηθεί η ανοιχτή οροφή, αλλά έχει ανασχεδιαστεί και αναδιαμορφωθεί για να φτιαχτεί μια πιο στρογγυλεμένη σιλουέτα χωρίς κανένα συμβιβασμό στην απόδοση. Οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν από την Bugatti Type 57 Roadster Grand Raid του 1934, γεγονός που αφορά και κάποιες αποχρώσεις, όπως το μαύρο με νότες καφέ τρούφας και διακριτικές κίτρινες πινελιές. Επίσης το ταίριασμα κίτρινου – μαύρου ήταν ένα από τα αγαπημένα του Ettore Bugatti.
Το έντονα μυώδες εμπρός άκρο με το χαρακτηριστικό «πέταλο», τα νεύρα και οι αεραγωγοί που διατρέχουν το καπό και τα πλαϊνά και το άκρως συναρπαστικό πίσω άκρο, συνθέτουν το απόλυτο roadster hypercar. Επιπλέον, οι προβολείς με την υπογραφή των τεσσάρων φώτων υποδηλώνουν διακριτικά την τετρακίνηση και τους τέσσερις υπερσυμπιεστές. Εντωμεταξύ τα πίσω φώτα σε διάταξη «X» εξυπηρετούν τον εξαερισμό των πλευρικών ψυγείων λαδιού μέσω αγωγών. Άλλο ένα σημείο που έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή είναι τα προσκέφαλα από ανθρακόνημα πίσω από τα καθίσματα, που μπορούν να υποστηρίξουν όλο το βάρος του αυτοκινήτου σε περίπτωση ανατροπής.
Εάν δεν είστε μεταξύ των αρχικών αγοραστών, τώρα είναι η… ευκαιρία σας να την αποκτήσετε, όμως θα σας κοστίσει κάτι παραπάνω. Ενώ οι αρχικοί αγοραστές συμφώνησαν να πληρώσουν ένα ποσό περίπου 5 εκατομμυρίων ευρώ συν φόρους, η συγκεκριμένη διαθέσιμη στη Γερμανία είναι σημαντικά πιο ακριβή. Διατίθεται προς 8.539.900 ευρώ. Η καθαρή τιμή ανέρχεται στα 7,9 εκατομμύρια ευρώ, επομένως εξακολουθεί να είναι 2,9 εκατομμύρια ευρώ ακριβότερη από την αρχική τιμή. Αν και αναμφίβολα είναι μια ακριβή επένδυση, η Mistral έχει τη δυνατότητα να γίνει συλλεκτικό αντικείμενο. Όχι μόνο λόγω της σπανιότητάς της, αλλά και γιατί είναι το τελευταίο μοντέλο από το Molsheim με κινητήρα W16. Ένας δυνητικός αγοραστής είναι πιθανό να δικαιολογήσει την υπερβολική τιμή της, ελπίζοντας ότι η αξία της θα αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου και εφόσον την έχει καλά φυλαγμένη και δεν την κινεί καθόλου.