Η Citroen διατηρεί μακρά παράδοση στο χώρο των επαγγελματικών οχημάτων και των van, οπότε δεν θα μπορούσε να μην είναι εκ των πρωτοπόρων στην ηλεκτροποίηση της κατηγορίας. Το νέο e-SpaceTourer έρχεται να καταθέσει ηλεκτρικά διαπιστευτήρια για τους Γάλλους.
Βασίζεται στην πλατφόρμα EMP2 και διατίθεται σε 3 διαφορετικά αμαξώματα: 4,6 μέτρων (XS), 4,95 μέτρων (M) και 5,3 μέτρων (XL) με το ύψος να είναι 1,9 μέτρα και τον κύκλο στροφής να ποικίλει από 11,3 έως 12,4 μέτρα. Ο χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει έως τα 2.932 λίτρα, στην έκδοση XL και με τα καθίσματα στην 5θέσια διάταξη. Όλα τα καθίσματα, πλην οδηγού-συνοδηγού, μπορούν να αφαιρεθούν ενώ ακόμα και αυτό του συνοδηγού μπορεί να αναδιπλωθεί.
Δείτε ακόμα: Νέο και στιλάτο Citroen C3 Aircross Rip Curl (+video)
Στο εσωτερικό, πέραν της ευρυχωρίας και της πρακτικότητας –75 λίτρα το ντουλαπάκι του συνοδηγού-, οι επιβάτες απολαμβάνουν τη θαλπωρή μέχρι συστήματος προ-κλιματισμού της καμπίνας, ώστε να είναι δροσερή μέχρι να εισέλθουν σε αυτή (μετά από παρκάρισμα στον ήλιο, για παράδειγμα). Η οθόνη αφής των 7 ιντσών επιτρέπει στον οδηγό να επιβλέπει την λειτουργία του αυτοκίνητου, δίνοντάς του την επιλογή μεταξύ 3 διαφορετικών προγραμμάτων (Eco, Normal, Power).
Την κίνηση της γαλλικής «κλούβας» αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 136 ίππων και 260 Nm, που εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα. Διατίθεται με δυο μπαταρίες, 50 kWh και 75 kWh. H πρώτη είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία 230 χλμ. Η μεγάλη αποτελεί προνόμιο των M και XL, ανεβάζοντας την αυτονομία έως τα 330 χλμ. Η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε σε οικιακή πρίζα, είτε σε ταχυφορτιστή και WallBox.
Διαβάστε επίσης: Το Citroen C4 επιστρέφει ως κουπέ SUV
Το e-SpaceTourer βρίσκεται στην καρδιά της τεχνολογίας, προσφέροντας συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto μαζί με μια σειρά συστημάτων, αρκετά εκ των οποίων για πρώτη φορά στην κατηγορία. Οι συρόμενες πόρτες που ανοίγουν χωρίς καν άγγιγμα, είναι μια χαρακτηριστική πρωτιά. Το head-up display είναι μια ακόμα. Η κάμερα οπισθοπορείας ενσωματώνει λειτουργία θέας από ψηλά, για ευκολότερο υπολογισμό του χώρου. Από εκεί και πέρα, δεν λείπουν τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, διατήρησης λωρίδας, ανίχνευσης πεζών και κόπωσης οδηγού.