Το καλοκαίρι μπορεί ημερολογιακά να πέρασε, ωστόσο το νέο πρωτότυπο όχημα Citroen Cactus M, το οποίο είναι εμπνευσμένο από το Citroen Méhari του 1968 (βλ. φωτό), θα είναι το πιο «δροσερό» αυτοκίνητο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα crossover δίχως οροφή, βασισμένο μεν στο C4 Cactus, αλλά με πάρα πολλές αλλαγές τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό. Εκτός από το ότι είναι φουλ κάμπριο, διαθέτει δύο πλαϊνές πλαστικές πόρτες και δύο κολόνες, μία στο εμπρός παρμπρίζ και μία στο πίσω τμήμα. Πάνω σε αυτές μπορεί να μεταφερθούν σανίδες του σερφ, αφού το αυτοκίνητο είναι εμπνευσμένο από τον κόσμο του σερφ.
Το «χαβανέζικο» εσωτερικό με τις κόκκινες εμπριμέ επενδύσεις και το χρώμα Hawai Blue μέσα – έξω μπορεί ακόμα και να πλυθεί, αφού οι επενδύσεις είναι αδιάβροχες και στο δάπεδο υπάρχουν σιφόνια για την απομάκρυνση του νερού από την καμπίνα. Έτσι οι επιβάτες του μπορούν κατευθείαν από την θάλασσα να μπουν στο εσωτερικό χωρίς να χρειάζεται να αλλάξουν ρούχα ή να περιμένουν να στεγνώσουν.
Το μήκους 4,16 μ., πλάτους 1,77 μ., ύψους 1,48 μ. και με μεταξόνιο 2,6 μ. Citroen Cactus M με την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, εφοδιάζεται με το Grip Control και με ψηλά και λεπτά ελαστικά για να μπορεί να κινηθεί και σε ανώμαλα εδάφη. Μέσω του χειριστηρίου που υπάρχει στο τιμόνι, οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων, των νορμάλ, παντός εδάφους, χιονιού και άμμου.
Το Cactus M διαθέτει και σκηνή ενσωματωμένη στο διπλό δάπεδο του πορτ μπαγκάζ, η οποία τοποθετείται με τα χέρια και απλώνεται γύρω από το όχημα, χρησιμοποιώντας ένα καινοτόμο σύστημα πεπιεσμένου αέρα, μέσω του κομπρέσσορα που βρίσκεται στο πίσω μέρος του οχήματος. Τέλος, για την κίνηση του Cactus Μ φροντίζει ο κινητήρας βενζίνης PureTech 110 S&S EAT6, με κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ.