Δοκιμή Leapmotor C10 REEV Extended Range 215 PS

  • Leapmotor C10 REEV (1)
  • Leapmotor C10 REEV (9)
  • Leapmotor C10 REEV (34)
  • Leapmotor C10 REEV (15)
  • Leapmotor C10 REEV (12)
  • Leapmotor C10 REEV (10)
  • Leapmotor C10 REEV (35)
  • Leapmotor C10 REEV (33)
  • Leapmotor C10 REEV (36)
  • Leapmotor C10 REEV (37)
  • Leapmotor C10 REEV (14)
  • Leapmotor C10 REEV (13)
  • Leapmotor C10 REEV (11)
  • Leapmotor C10 REEV (2)
  • Leapmotor C10 REEV (5)
  • Leapmotor C10 REEV (6)
  • Leapmotor C10 REEV (3)
  • Leapmotor C10 REEV (4)
  • Leapmotor C10 REEV (16)
  • Leapmotor C10 REEV (31)
  • Leapmotor C10 REEV (17)
  • Leapmotor C10 REEV (25)
  • Leapmotor C10 REEV (28)
  • Leapmotor C10 REEV (29)
  • Leapmotor C10 REEV (27)
  • Leapmotor C10 REEV (26)
  • Leapmotor C10 REEV (30)
  • Leapmotor C10 REEV (18)
  • Leapmotor C10 REEV (19)
  • Leapmotor C10 REEV (23)
  • Leapmotor C10 REEV (24)
  • Leapmotor C10 REEV (22)
  • Leapmotor C10 REEV (20)
  • Leapmotor C10 REEV (21)
  • Leapmotor C10 REEV (32)
  • Leapmotor C10 REEV (7)
  • Leapmotor C10 REEV (8)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-34.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-35.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-33.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-36.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-37.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-31.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-25.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-28.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-29.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-27.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-30.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-18.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-19.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-21.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-32.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Leapmotor-C10-REEV-8.jpg

Η Leapmotor έχει μπει δυναμικά και στην ευρωπαϊκή αγορά, πραγματοποιώντας παράλληλα εξαιρετική εμπορική πορεία εντός των συνόρων. Πρόσφατα μάλιστα η παραγωγή της ξεπέρασε το ορόσημο των 1.000.000 αυτοκινήτων. Η νεότευκτη φίρμα είναι μια από τις πιο πολλά υποσχόμενες στο χώρο, έχοντας μοντέλα όπως το μεσαίο SUV C10 να φέρνουν κόσμο στις αντιπροσωπείες με τα πολυποίκιλα χαρίσματά του. Ειδικότερα η έκδοση REEV με την αυξημένη αυτονομία, που αγγίζει τα 1.000 χλμ., παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον.

Το C10 REEV ξεκινά από τις 38.900 ευρώ με την προσφορά των 2.000 ευρώ από την ελληνική αντιπροσωπεία και είναι μόλις 2.000 ευρώ ακριβότερο (5.000 ευρώ με την κρατική επιδότηση) από το αμιγώς ηλεκτρικό C10 218 hp 69,9 kWh. Και μόνο που εδώ, όμως, δεν έχεις το άγχος του να ψάχνεις φορτιστή σε ένα ταξίδι, ξεχρεώνει το επιπλέον κόστος. Το C10 REEV είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Style και Design, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει πρακτικά τα πάντα ήδη από την πρώτη. Στοιχεία όπως το πακέτο ADAS με 16 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το infotainment με οθόνη αφής 14,6 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, το WiFi, η ασύρματη φόρτιση, η online πλοήγηση, ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με αντλία θερμότητας, οι Full LED προβολείς, μέχρι και η τεράστια πανοραμική ηλιοροφή με εμβαδό 2,1 τ.μ. και ηλεκτρικό σκίαστρο, είναι στάνταρ. Η Design προσθέτει έναντι μόλις 1.500 ευρώ δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, ρυθμιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, τροχούς 20 ιντσών και πίσω φιμέ τζάμια. Όπως όλα τα Leapmotor, κάθε έκδοση του C10 καλύπτεται από 5ετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέρη και 8ετή (ή 160.000 χλμ.) για την μπαταρία υψηλής τάσης.

Σύγχρονη σχεδίαση, «μπόλικο» παράστημα

Το Leapmotor C10 REEV έχει εμφάνιση που ξεχωρίζει, όχι με υπερβολές, αλλά με κομψό, σύγχρονο ντιζάιν που αποπνέει τεχνολογία και κύρος. Με μήκος 4.739 χλστ., πλάτος 1.900 χλστ. και ύψος 1.680 χλστ., τοποθετείται στην καρδιά της μεσαίας SUV κατηγορίας, προσφέροντας επιβλητική παρουσία. Η σχεδίαση είναι ραφιναρισμένη, με κλειστή μάσκα, ενιαία φωτιστική υπογραφή LED και ομαλές γραμμές που συνδυάζουν κομψότητα και αεροδυναμική αποτελεσματικότητα. Η «ουρά» είναι επίσης χαρακτηριστική, με φωτιστική λωρίδα πλήρους πλάτους και λεπτομέρειες που θυμίζουν premium μοντέλα. Οι ζάντες των 20 ιντσών και οι καθαρές επιφάνειες συμπληρώνουν το μοντέρνο προφίλ ενός SUV που δείχνει πολύ πιο ακριβό απ’ όσο κοστίζει. Επίσης, δείχνει και πιο μεγάλο από όσο πραγματικά είναι. Γενικότερα, το C10 REEV προσφέρει «πολύ» αυτοκίνητο. Χαίρεσαι λαμαρίνα, να το πούμε απλά. Το μέγεθος, βέβαια, ζητά ένα κάποιο αντίτιμο στην πόλη, καθώς με 4,74 μέτρα έκτασης δεν βρίσκεις εύκολα να παρκάρεις και με 1,90 μέτρα πλάτος χρειάζεται προσοχή στα στενά (ή τα διπλοπαρκαρισμένα), όμως από την άλλη έχεις στο πλευρό σου εξαιρετική ορατότητα και έναν κύκλο στροφής μόλις 10,8 μέτρων.

Ποιότητα και τεχνολογία μέσα, «άπλα» για τους επιβάτες

Η καμπίνα του Leapmotor C10 REEV εκπλήσσει ευχάριστα. Ο διάκοσμος είναι λιτός αλλά καλαίσθητος, με μαλακά υλικά σε ταμπλό και πόρτες, λεπτομέρειες σε μεταλλική όψη και εξαιρετική συναρμογή. Η εργονομία ακολουθεί τη φιλοσοφία της απλότητας, με ελάχιστα φυσικά κουμπιά και έμφαση στη μεγάλη οθόνη αφής 14,6 ιντσών που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Μέσω αυτής ρυθμίζονται σχεδόν τα πάντα, από τον κλιματισμό μέχρι τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, ενώ ο πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών μπροστά από τον οδηγό προσφέρει ευκρινή και πλήρη πληροφόρηση. Μειονέκτημα συνιστούν οι συνεχιζόμενες οχλήσεις από τα συστήματα ασφαλείας. Μονίμως ακούς ένα «μπιπ-μπιπ», ενώ αρνητική εντύπωση προκαλεί το πόσο δυνατά «τραβάει»/κρατάει το τιμόνι η διατήρηση λωρίδας. Θες να κινηθείς για να κερδίσεις χώρο από μηχανάκι, για παράδειγμα, και αν δεν ανάψεις φλας, πραγματικά νιώθεις να σου βάζει κόντρα το τιμόνι. Ζήτημα συνιστά και η εργονομία. Καταρχάς, και μόνο το γεγονός ότι για να μπεις στο αυτοκίνητο πρέπει να πλησιάσεις την κάρτα στον ανάλογο αισθητήρα του καθρέπτη (εναλλακτικά μέσω εφαρμογής στο smartphone), αρκεί. Μετά καλείσαι να ψάχνεις τα πάντα στην οθόνη (μέχρι και τις ρυθμίσεις των καθρεπτών), περνώντας από μενού σε υπομενού συνεχώς. Και μετά ακούς το το σύστημα ανίχνευσης προσοχής του οδηγού να «χτυπάει», επειδή αναγκάζεσαι να παίρνεις το βλέμμα από το δρόμο! Χαρακτηριστικά που συναντάμε ολοένα και σε περισσότερα νέα αυτοκίνητα και σίγουρα δεν εξυπηρετούν τον οδηγό.

Οι χώροι των επιβατών ανήκουν στα δυνατά χαρτιά του C10 REEV. Οι πίσω φιλοξενούμενοι απολαμβάνουν κορυφαία ευρυχωρία με πολύ αέρα για τα πόδια, επίπεδο πάτωμα και ρυθμιζόμενες πλάτες καθισμάτων. Επίσης, η μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή δεν στοιχίζει σε αέρα για τα κεφάλια, ενώ οι πίσω επιβαίνοντες απολαμβάνουν απρόσκοπτη ορατότητα. Ο χώρος αποσκευών των 400 λίτρων είναι μικρός, τόσο για αυτοκίνητο της κατηγορίας γενικά, όσο και για ένα άνω των 4,7 μέτρων ειδικά. Τουλάχιστον είναι πλήρως τετραγωνισμένος, ενώ με την αναδίπλωση της εταζέρας αυξάνεται σημαντικά η χωρητικότητά του.

Λύνει το άγχος της φόρτισης ο βενζινοκινητήρας

Όταν έρθει η ώρα να ταξιδέψεις, πάντως, ξεχνάς τα πάντα. Εδώ δεν έχεις μόνο την μπαταρία να φροντίζει για τις αποστάσεις. Ένας τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 λίτρων αναλαμβάνει να φορτίσει την μπαταρία (δεν δίνει κίνηση) όποτε χρειάζεται, αφαιρώντας το βραχνά της αναζήτησης φορτιστή έπειτα από τα 424 χλμ. αυτονομίας που ανακοινώνει η Leapmotor, στο αμιγώς ηλεκτρικό C10. Το C10 REEV έρχεται με 970 χλμ. εργοστασιακής αυτονομίας, προσφέροντας παράλληλα το ασύγκριτο πλεονέκτημα του απλά να σταματήσεις σε ένα βενζινάδικο, να γεμίσεις το 50λιτρο ρεζερβουάρ, και να συνεχίσεις για όσο τραβάει η ψυχή σου τις βόλτες, δίχως να ψάξεις ίχνος πρίζας.

Στην πραγματικότητα, μπορείς πανεύκολα να ξεπεράσεις τα 930 χλμ. ακόμα και με κάμποση πιεσμένη οδήγηση στο ρεπερτόριο. Η μέση κατανάλωση της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 5,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ το ηλεκτρομοτέρ των 215 ίππων και 320 Nm που δίνει την κίνηση (88 άλογα και 125 Nm το θερμικό) ζήτησε μόνο 15,3 kWh/100 χλμ. Η μπαταρία των 28,4 kWh εξασφαλίζει γύρω στα 120 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας μεικτά (κοντά στα 150 χλμ. αστικά, 145 χλμ. και 190 χλμ. εργοστασιακά αντίστοιχα), ενώ η φόρτιση ολοκληρώνεται σε περίπου 4,5 ώρες από wallbox 7 kW, την ώρα που η δυνατότητα ταχυφόρτισης DC έως 65 kW κάνει το 30-80% σε μόλις 18 λεπτά. Το θέμα είναι ότι χάρη στη βενζίνη, δεν κάθεσαι να σκας για τέτοια θέματα. Ούτε για επιδόσεις προβληματίζεσαι, καθώς τα 8,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα συνιστά μια χαρά χρόνο για αυτοκίνητο κοντά στους 2 τόνους, με ισχύ στα 215 άλογα. Ας είναι καλά η ροπή και η άμεση παροχή της, άλλο που για να νιώσεις ανάλογη απόκριση στο γκάζι πρέπει να έχεις επιλεγμένο το Sport Mode.

Άνεση και σιγουριά στο δρόμο

Το ίδιο ισχύει για το τιμόνι, που σε κάθε άλλη περίπτωση είναι αδικαιολόγητα «πουπουλένιο». Σε γενικές γραμμές, όμως, το C10 REEV εντυπωσιάζει με την ωριμότητά του. Η ανάρτηση με γόνατα MακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω έχει ρυθμιστεί με προσοχή ώστε να συνδυάζει άνεση και σταθερότητα. Οι ανωμαλίες του δρόμου απορροφώνται με χαρακτηριστική ευγένεια, χωρίς αναπηδήσεις ή θορύβους από το πάτωμα, ενώ η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση παραπέμπουν σε premium SUV. Το C10 REEV απομονώνει πλήρως θορύβους αέρα και κύλισης, ο βενζινοκινητήρας ακούγεται ελάχιστα όταν λειτουργεί, ενώ ο ηλεκτρικός χαρακτήρας χαρίζει ηρεμία και πολιτισμένο ταξίδι.

Η μετάβαση μεταξύ ηλεκτρικής και υβριδικής λειτουργίας γίνεται ανεπαίσθητα, χωρίς κραδασμούς ή καθυστερήσεις. Σε συνθήκες αστικής κίνησης κινείται σχεδόν πάντα ηλεκτρικά, και μόνο σε παρατεταμένες ανηφόρες ή μεγάλα ταξίδια επεμβαίνει ο θερμικός κινητήρας. Στον αυτοκινητόδρομο κινείται σταθερά, με εξαιρετική ηχομόνωση και καλή απόσβεση από πλευρικού ανέμου. Στις στροφές, το χαμηλό κέντρο βάρους λόγω της θέσης της μπαταρίας προσφέρει σιγουριά και γραμμική συμπεριφορά, χωρίς έντονες κλίσεις αμαξώματος. Οι αναρτήσεις διαχειρίζονται με επιτυχία το βάρος, προσφέροντας ποιοτική κύλιση, ενώ τα φρένα (με αεριζόμενους δίσκους εμπρός-πίσω) εμπνέουν εμπιστοσύνη και δίνουν σωστή αίσθηση στο πεντάλ. Η «επίγευση» του range extended C10 είναι ολιστική, ισορροπημένη και «ευρωπαϊκή», αποδεικνύοντας ότι η Leapmotor έχει επενδύσει σοβαρά στην εξέλιξη του πλαισίου.

(+) Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός, χώροι επιβατών, επιδόσεις, κατανάλωση
(-) Εργονομία, αίσθηση τιμονιού, πορτμπαγκάζ, ευαισθησία συστημάτων ασφαλείας

Καύσιμο
Βενζίνη+ρεύμα
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.499
Κύλινδροι/βαλβίδες
4/16
Ταχύτητες
1
Ισχύς (PS/σ.α.λ.)
88/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
125/4.500
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
215
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
320
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
8,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
170
Μεικτή (λτ./100 χλμ.)
0,4
Μεικτή (kWh/100 χλμ.)
21,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
10
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Μηδέν
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.739
Πλάτος (χλστ.)
1.990
Ύψος (χλστ.)
1.680
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.825
Βάρος (κιλά)
1.980
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
400
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
89%
Ασφάλεια παιδιού
85%
Ασφάλεια πεζού
77%
Επικουρικά συστήματα
76%
ESP
 
Αερόσακοι
7
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
38.900 ευρώ (με έκπτωση 2.000 ευρώ)
Get it on Google Play Download on the App Store