Το πρώτο νέο κινεζικό αυτοκίνητο με 3 αστέρια στο Euro NCAP

  • Dongfeng-Box-EuroNCAP-2
  • Dongfeng-Box-EuroNCAP-4
  • Dongfeng-Box-EuroNCAP-5
  • Dongfeng-Box-EuroNCAP-3
  • Dongfeng-Box-EuroNCAP-1
  • Dongfeng-Box-EuroNCAP
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Dongfeng-Box-EuroNCAP-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Dongfeng-Box-EuroNCAP-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Dongfeng-Box-EuroNCAP-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Dongfeng-Box-EuroNCAP-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Dongfeng-Box-EuroNCAP-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/10/Dongfeng-Box-EuroNCAP.jpg

Τα νέα κινεζικά αυτοκίνητα δεν θυμίζουν πουθενά τα κακά αντίγραφα του παρελθόντος, αφού έχουν εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό σε πολλούς τομείς, μεταξύ αυτών και στην ασφάλεια. Τα περισσότερα νέα μοντέλα από την Κίνα που έχουν δοκιμαστεί από το Euro NCAP έχουν λάβει 5 αστέρια και πιο λίγα 4 αστέρια. Την «πρωτιά» με 3 αστέρια την έκανε το Dongfeng BOX, ένα οικονομικό μικρό ηλεκτρικό hatchback.

Ο ανεξάρτητος οργανισμός ασφαλείας διαπίστωσε ότι κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετωπικής πρόσκρουσης, πολλές συγκολλήσεις απέτυχαν να αντέξουν, που σημαίνει ότι η κατά τη διάρκεια μιας σύγκρουσης, η δομή μπορεί να χάσει την ακεραιότητά της, με αποτέλεσμα να αυξήσει τον κίνδυνο παραμόρφωσης γύρω από την καμπίνα και να μειώσει την προστασία των επιβατών. Να υπενθυμίσουμε ότι σε αυτή τη δοκιμή το αυτοκίνητο προσκρούει με το 50% της μετωπικής του επιφάνειας και με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα σε μια αντίθετα ερχόμενη μεταλλική κατασκευής βάρους 1.400 κιλών που επίσης κινείται με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα και φέρει στο εμπρός τμήμα της μια παραμορφούμενη μπαριέρα.

Για την Προστασία Ενηλίκων Επιβατών, το BOX σημείωσε βαθμολογία μόλις 69%. Η αντοχή του αμαξώματος εγείρει ανησυχίες σχετικά με την προστασία που θα προσέφερε σε υψηλότερες ταχύτητες σε περίπτωση παρόμοιου ατυχήματος. Επίσης, μετά την πρόσκρουση, ο μηχανισμός αυτόματου κλειδώματος των θυρών του BOX δεν ξεκλείδωσε, ενδεχομένως εμποδίζοντας τις προσπάθειες των πρώτων βοηθειών να προσεγγίσουν τους επιβάτες του οχήματος σε μια αντίστοιχη πραγματική περίπτωση. Ένα ακόμα ατόπημα που εντοπίστηκε κατά τη δοκιμή, αφορούσε την ανεπαρκή πίεση στον αερόσακο του τιμονιού, με αποτέλεσμα το κεφάλι του οδηγού να έρθει σε επαφή με το τιμόνι, ενώ ορισμένα μέρη της δομής του ταμπλό έθεταν σε κίνδυνο τραυματισμού στα πόδια των μπροστινών επιβατών. Το BOX επίσης δεν διαθέτει συστήματα ασφαλείας (π.χ. κεντρικό αερόσακο) για την αποτροπή της σύγκρουσης μεταξύ των εμπρός επιβατών, σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Τουλάχιστον στους υπόλοιπους τομείς τα πήγε καλά, με ποσοστά ασφαλείας 81% για τα παιδιά, 67% για τους πεζούς και 77% για τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Get it on Google Play Download on the App Store