Αξίζει τα λεφτά του το Hyundai i30 1.5T 140 PS 48V Hybrid

  • Hyundai-i30-MY2025-1
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (26)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (20)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (8)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (14)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (11)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (5)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (2)
  • Hyundai i30 1.5 T-GDI 140 PS (6)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/02/Hyundai-i30-MY2025-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2024/12/Hyundai-i30-1.5-T-GDI-140-PS-6.jpg

To i30 εκπροσωπεί επάξια τη Hyundai στη μικρομεσαία κατηγορία εδώ και σχεδόν 20 χρόνια από την πρώτη γενιά που παρουσιάστηκε το 2006, έως το υπάρχον τρίτης γενιάς μοντέλο. Το νέο Hyundai i30 παρέχει πληρότητα σε όλους τους τομείς, ενώ με τον αποδοτικό κινητήρα 1.5 T-GDI 140 PS 48V Hybrid και την τιμή των 22.990 ευρώ προσφέρει τα περισσότερα άλογα στα λιγότερα λεφτά μεταξύ των μικρομεσαίων χάτσμπακ -και όχι μόνο. Επίσης, από την αρχική έκδοση Premium δεν του λείπει τίποτα σε εξοπλισμό, περιλαμβάνοντας όλα τα σύγχρονα στοιχεία ασφαλείας, ανέσεων και διάφορα αξεσουάρ.

Εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής και μεσαίας σκάλας φώτων, πλήρη φώτα LED εμπρός και πίσω, ψηφιακός πίνακας οργάνων με διαμορφώσιμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών, πλοήγηση και υπηρεσίες τηλεματικής Hyundai Bluelink, εμπρός & πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, μηχανικός κλιματισμός, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών κ.λπ. Εγγύηση: 5ετής εργοστασιακή δίχως όριο χιλιομέτρων και 5 χρόνια οδική βοήθεια.

Δυνατός κινητήρας με λογική κατανάλωση

Το Hyundai i30 Hatchback των 22.990 ευρώ κινεί το τεχνολογίας 48V Hybrid turbo τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1.5 λτ. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τη ροπή των 253 Nm στις 1.500-3.000 σ.α.λ.. Πρόσθετη δύναμη 17 ίππων και επιπλέον ροπή παρέχει η ηλεκτρογεννήτρια στην εκκίνηση και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όχι όμως και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Το εν λόγω σύγχρονο μοτέρ ξεχωρίζει αμέσως για την ιδιαίτερα ραφιναρισμένη του λειτουργία, το γεμάτο τράβηγμα από χαμηλά και τη γραμμική απόδοση έως τις υψηλές στροφές. Με το εύχρηστο και σωστής κλιμάκωσης χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων (υπάρχει και το διπλού συμπλέκτη 7DCT από 25.690 ευρώ) φτάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 9,6 δλ. και τη μέγιστη ταχύτητα των 197 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε ρεαλιστικές συνθήκες μεικτής οδήγησης βρίσκεται στα 7,3 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 133 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μόνο 85 ευρώ. Επίσης, η τακτική συντήρηση είναι ανά 1 έτος ή 15.000 χλμ.

Άνετο και σταθερό στο δρόμο

Το άνετο και πολιτισμένο προφίλ του i30 1.5 T-GDI 140 PS γίνεται άμεσα αντιληπτό και στο δρόμο, όπου το αυτοκίνητο είναι και ξεκούραστο στην οδήγηση και πατάει πολύ καλά. Μια λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά είναι η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί ημιάκαμπτου άξονα που τοποθετείται στα περισσότερα αυτοκίνητα της κατηγορίας -και όχι μόνο. Η ρύθμιση των αμορτισέρ έχει μια μέση σκληρότητα, έτσι ώστε από τη μία πλευρά να φιλτράρει με αποτελεσματικό και ποιοτικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ από την άλλη να συμβάλλει στην πολύ καλή σταθερότητα του αυτοκινήτου. Το i30 ταξιδεύει με σιγουριά και καλύπτει εύκολα εκατοντάδες χιλιόμετρα στους αυτοκινητόδρομους, χωρίς να ταλαιπωρεί τους επιβάτες του. Με το τιμόνι υπό γωνία, οι τροχοί πατάνε πολύ καλά στο οδόστρωμα, αφού και εάν ο οδηγός «ζωηρέψει», το αυτοκίνητο εμφανίζει ουδετερότητα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές φορτίου. Το τιμόνι από την πλευρά του παρουσιάζει θετική αμεσότητα αλλά κάπως τεχνητή αίσθηση και τα φρένα με τους τέσσερις δίσκους (εμπρός αεριζόμενοι) εξασφαλίζουν αποτελεσματική επιβράδυνση.

Προσεγμένο εσωτερικό

Η προσοχή που έχει δείξει η Hyundai σε κάθε σημείο του i30, επισφραγίζεται και από την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του. Τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στα πάνελ των θυρών, η στιβαρή συναρμογή, μέχρι και οι διακόπτες «soft touch διακόπτες» αποδεικνύουν ότι όλα είναι σωστά μελετημένα. Παράλληλα ο οδηγός θα βολευτεί στο αναπαυτικό κάθισμα και θα βρει την κατάλληλη θέση, ενώ δεν θα έρθει αντιμέτωπος με κάποιο ατόπημα στην εργονομία. Στον τομέα των χώρων τα καταφέρνει ικανοποιητικά, καθώς είναι σε θέση να φιλοξενήσει επιβάτες με ύψος και άνω του μέσου όρου. Ο χώρος αποσκευών των 357 λίτρων επαρκεί με το κανονικό του σχήμα και φτάνει έως τα 1.263 λίτρα με πεσμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος.

Get it on Google Play Download on the App Store