Η Z8 αποτελεί μακράν την πιο όμορφη BMW της τελευταίας 30ετίας, συγκαταλέγεται στα πιο κλασικά σχήματα όλων των εποχών, αλλά και στα πιο αξιομνημόνευτα αυτοκίνητα του James Bond. Κι ας συμμετείχε μόνο σε μία ταινία του πιο διάσημου πράκτορα («Το αύριο ποτέ δεν πεθαίνει»), με κατάληξη που κάνει τις καρδιές μας να σφίγγονται.
Για καλή της τύχη, η ασημί που θαυμάζουμε υπήρξε πολύ πιο προνομιούχα στη ζωή της. Πωλήθηκε καινούργια το 2002 και έκανε τις περισσότερες βόλτες της χαλαρά, σε παραλιακές οδούς, με την οροφή κατεβασμένη και τον κόσμο να θαυμάζει τις ρετρό γραμμές της. Μέσα σε 19 χρόνια έχει διανύσει περί τις 15.600 χλμ. (γύρω στις 9.700 μίλια) και διατηρείται σε κατάσταση βιτρίνας, έχοντας πρόσφατα ξαναβαμμένες τις 18άρες ζάντες για την εξάλειψη κάποιων γρατζουνιών (ελαστικά 245/45 μπροστά, 275/40).
Η Z8, όμως, δεν ήταν μόνο εμφάνιση και περιπέτειες με τον James Bond. Κάτω από το αισθησιακό αμάξωμα, και συγκεκριμένα το μακρύ καπό, κρύβεται ο κινητήρας της M5 E39. O V8 των 4.941 κ.εκ. αποδίδει 400 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. και 500 Nm στις 3.800 σ.α.λ., προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ. βάσει εργοστασιακών ανακοινώσεων. Στην πραγματικότητα, είχε μετρηθεί στα 4,2 δλ.! Η τελική ταχύτητα, στην πάγια τακτική των γερμανικών μη-supercar αυτοκινήτων, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Χωρίς αυτόν, έχουν καταγραφεί νούμερα μέχρι 290 χλμ./ώρα. Αν θέλετε να βιώσετε τέτοιες στιγμές πίσω από τον σύγχρονο απόγονο της BMW 507, απαιτούνται μίνιμουμ 156.000 δολάρια (133.610 ευρώ) – όσο δηλαδή έκλεισε η δημοπρασίας για την εν λόγω Titanium Silver Ζ8.




























































