Δοκιμή Leapmotor C10 218 PS 69,9 kWh

  • Leapmotor C10 (1)
  • Leapmotor C10 (2)
  • Leapmotor C10 (26)
  • Leapmotor C10 (24)
  • Leapmotor C10 (23)
  • Leapmotor C10 (25)
  • Leapmotor C10 (22)
  • Leapmotor C10 (21)
  • Leapmotor C10 (27)
  • Leapmotor C10 (28)
  • Leapmotor C10 (29)
  • Leapmotor C10 (30)
  • Leapmotor C10 (31)
  • Leapmotor C10 (6)
  • Leapmotor C10 (3)
  • Leapmotor C10 (13)
  • Leapmotor C10 (17)
  • Leapmotor C10 (16)
  • Leapmotor C10 (15)
  • Leapmotor C10 (14)
  • Leapmotor C10 (12)
  • Leapmotor C10 (7)
  • Leapmotor C10 (11)
  • Leapmotor C10 (9)
  • Leapmotor C10 (10)
  • Leapmotor C10 (8)
  • Leapmotor C10 (20)
  • Leapmotor C10 (19)
  • Leapmotor C10 (5)
  • Leapmotor C10 (4)
  • Leapmotor C10 (18)
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-1.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-2.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-26.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-24.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-23.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-25.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-22.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-21.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-27.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-28.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-29.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-30.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-31.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-6.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-3.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-13.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-17.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-16.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-15.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-14.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-12.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-7.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-11.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-9.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-10.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-8.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-20.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-19.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-5.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-4.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/08/Leapmotor-C10-18.jpg

H Leapmotor συνεχώς παρουσιάζει ανοδική πορεία και πωλήσεις ρεκόρ για τη φίρμα, η οποία διατήρησε την πρώτη θέση ανάμεσα στις NEV (New Energy Vehicles) start-up μάρκες της Κίνας. Ο Ιούλιος ήταν ο καλύτερος μήνας στην ιστορία της και ο πρώτος που ξεπεράστηκε το ορόσημο των 50.000 και πιο συγκεκριμένα τις 50.129 πωλήσεις (σύνολο εγχώριων και εξαγωγών). Την ανοδική της πορεία θα ισχυροποιήσουν περεταίρω τα νέα μοντέλα, όπως είναι το C-SUV B10 αλλά και η ναυαρχίδα C10 AWD των 585 HP.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το C10 της δοκιμής, ένα ηλεκτρικό μεσαίο SUV 4,7 μέτρων με αρχική τιμή από μόνο 33.900 ευρώ (με την προσφορά των 5.000 ευρώ από την ελληνική αντιπροσωπεία και την επιδότηση από το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»). Εναλλακτικά υπάρχει το range extended REEV, με 1.5 λτ. τούρμπο μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας και 970 χλμ. αυτονομία, από 38.900 ευρώ. Το C10 είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Style και Design, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει πρακτικά τα πάντα ήδη από την πρώτη. Στοιχεία όπως το πακέτο ADAS με 16 συστήματα υποβοήθησης οδηγού, το infotainment με οθόνη αφής 14,6 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, το Wi Fi, η ασύρματη φόρτιση, η online πλοήγηση, ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με αντλία θερμότητας, οι Full LED προβολείς, μέχρι και η τεράστια πανοραμική ηλιοροφή με εμβαδό 2,1 τ.μ. και ηλεκτρικό σκίαστρο, είναι στάνταρ. Η Design προσθέτει έναντι μόλις 1.427 ευρώ δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, ρυθμιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, τροχούς 20 ιντσών  και πίσω φιμέ τζάμια. Όπως όλα τα Leapmotor, κάθε έκδοση του C10 καλύπτεται από 5ετή εγγύηση (ή 100.000 χλμ.) για τα μηχανικά μέρη και 8ετή (ή 160.000 χλμ.) για την μπαταρία υψηλής τάσης

Μοντέρνα και επιβλητική εμφάνιση

Η εμφάνιση του Leapmotor C10 σε κερδίζει από την πρώτη ματιά και αποσπά βλέμματα και επιφωνήματα θαυμασμού. Σύγχρονο, με καθαρές γραμμές, πλήρως εναρμονισμένο στις ευρωπαϊκές προτιμήσεις, LED μπάρα μπροστά να χαρίζει φωτεινή υπογραφή σε όλο το πλάτος, αεροδυναμικές χειρολαβές που αναδύονται, ζάντες 20 ιντσών (στις πλουσιότερες εκδόσεις, 18άρες στάνταρ) και μεγάλες διαστάσεις (4.739 χλστ. μήκος, 1.900 χλστ. πλάτος, 1.680 χλστ. ύψος, 2.825 χλστ. μεταξόνιο). Το μέγεθος, βέβαια, ζητά ένα κάποιο αντίτιμο στην πόλη, καθώς με 4,74 μέτρα έκτασης δεν βρίσκεις εύκολα να παρκάρεις και με 1,90 μέτρα πλάτος χρειάζεται προσοχή στα στενά (ή τα διπλοπαρκαρισμένα), όμως από την άλλη έχεις στο πλευρό σου εξαιρετική ορατότητα και έναν κύκλο στροφής μόλις 10,8 μέτρων.

Πολυτελές και ευρύχωρο εσωτερικό, ζήτημα η εργονομία

Από την άλλη… άλλη τώρα, τέτοια πληθωρικότητα μεταφράζεται σε αρχοντικούς χώρους εντός. Πέντε ψηλοί (μιλάμε για άτομα 1.95 μ.) θα κάτσουν όχι απλά άνετα, αλλά δεν αποκλείεται σταυροπόδι (οι πίσω δηλαδή), σε μια καμπίνα που μοιάζει φτιαγμένη για υπερπόντια ταξίδια. Ενιαίο χρώμα και δερματίνη σχεδόν παντού, αναπαυτικά καθίσματα και υπερπλήρης παροχή ανέσεων. Η μεγάλη οθόνη των 14,6 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό έχει ρόλο πολυεργαλείου, με τα πάντα (σχεδόν) να ρυθμίζονται από εκεί: κλιματισμός, multimedia, οδηγικά συστήματα, καθρέπτες κ.λπ. Μπροστά από τον οδηγό υπάρχει μια δεύτερη οθόνη 10,25 ιντσών, που δείχνει τις βασικές λειτουργίες και τα δέοντα του πίνακα οργάνων.

Συναρμογή, φινίρισμα και ποιότητα κατασκευής κινούνται από αξιοπρεπή ως πολύ καλά επίπεδα, ωστόσο η εργονομία απαιτεί εξοικείωση και υπομονή. Καταρχάς, και μόνο το γεγονός ότι για να μπεις στο αυτοκίνητο πρέπει να πλησιάσεις την κάρτα στον ανάλογο αισθητήρα του καθρέπτη (εναλλακτικά μέσω εφαρμογής στο smartphone), αρκεί. Μετά καλείσαι να ψάχνεις τα πάντα στην οθόνη, περνώντας από μενού σε υπομενού συνεχώς. Κι όχι μόνο αυτό, έχεις και το σύστημα ανίχνευσης προσοχής του οδηγού με τις συνεχόμενες ηχητικές προειδοποιήσεις, ακόμα κι όταν δεν παλεύεις με το infotainment. Υπερευαίσθητο χωρίς λόγο, όπως και το σύστημα διατήρησης λωρίδας που κάνει διορθώσεις όλη την ώρα, χρειάζονται-δεν χρειάζονται (συνήθως το δεύτερο), και σε βάζει να παλεύεις με το τιμόνι. Στα μείον και το πορτμπαγκάζ, το οποίο μπορεί να είναι αρκετό, όμως βάσει διαστάσεων θα έπρεπε να είναι μεγαλύτερο από 435 λίτρα.

Γρήγορες επιδόσεις, καλή κατανάλωση και αυτονομία

Η κίνηση του C10 αποτελεί έργο ενός ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων και 320 Nm, που βρίσκεται και τροφοδοτεί τον πίσω άξονα. Μια μπαταρία 69,9 kWh φροντίζει για την παροχή ενέργειας, με τη Leapmotor να υπόσχεται 424 χλμ. αυτονομίας μεικτά και 574 χλμ. αστικά. Στην πράξη, ωστόσο, πολύ δύσκολα θα ξεπεράσεις τα 350 χλμ., ακόμα κι αν οδηγείς προσεκτικά. Το μεγάλο SUV δεν «καίει» πολύ κανονικά, καθότι η μέση τιμή της κατανάλωσης έμεινε στα 18,8 kWh/100 χλμ. (λογικότατο νούμερο για αμάξι 4,7+ μέτρων και σχεδόν 2 τόνων, και ακριβώς όσο δηλώνει η Leapmotor). Όμως, αν φορτωθεί/«πατηθεί»/οδηγηθεί με κλιματισμό ή όλα τα παραπάνω μαζί, τραβάει πολύ ρεύμα και μειώνει σημαντικά τα μεσοδιαστήματα των φορτίσεων. Η μέγιστη ισχύς των 84 kWh επιτρέπει 30-80% σε μισή ώρα, αλλά και πάλι θα μπορούσε να είναι ταχύτερη η διαδικασία. Οι επιδόσεις, αντίθετα, είναι πολύ καλές. Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,5 δλ., άλλο που το βάρος και η πολύ καλή ηχομόνωση αμβλύνουν την αίσθηση της επιτάχυνσης. Η παροχή ισχύος είναι γραμμική και ομαλή, ακόμα κι όταν πατάς απότομα τέρμα το δεξί πεντάλ. Η απόκριση σε αυτό χωλαίνει κάπως στο Normal, αλλά στο Sport παίρνει τα πάνω του.

Ευχάριστο οδηγικά και άνετο

Το Leapmotor C10 μπορεί να υπερηφανεύεται για συγγένεια με Maserati στο στήσιμο, καθώς οι μηχανικοί της «Τρίαινας» έδωσαν τα φώτα τους κατά το σετάρισμα της ανάρτησης. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως το C10 είναι αρκούντως σφιχτό για να κρατάει σε χαμηλή κλίμακα τις κλίσεις, ανεξάρτητα αν μπαίνει σε πιο ανοιχτή ή κλειστή στροφή. Η πρόσφυση είναι πανταχού παρούσα, ήτοι δεν θα παίξεις με την ουρά (ούτως ή άλλως δεν μπορείς, λόγω ηλεκτρονικών), αλλά το τιμόνι πάντα ελαφρύ και ασαφές, όποιο πρόγραμμα οδήγησης κι αν επιλέξεις. Παρότι σφιχτό, το μεγάλο Leapmotor διατηρεί αρκετά «ατσαλάκωτους» τους επιβάτες. Ανωμαλίες και κραδασμοί απορροφώνται αποτελεσματικά, εκτός αν πρόκειται για έντονα κοψίματα ή εξογκώματα στο οδόστρωμα. Εκεί μπορεί και να ακούσεις έντονη δυσφορία από αμορτισέρ-ελατήρια, αλλά δεν θα τη νιώσεις σε αυτό το βαθμό. Τα φρένα αποδίδουν καλά και σταθερά, αλλά αναμενόμενα κουράζονται σε πίεση ορεινών στροφών και επιπλέον, δεν χαίρουν της συνδρομής δυνατής ανάκτησης ενέργειας.

(+) Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός, χώροι επιβατών, επιδόσεις, κατανάλωση
(-) Εργονομία, αίσθηση τιμονιού, ευαισθησία συστημάτων ασφαλείας

Καύσιμο
Ηλεκτρικό
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS)
218
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm)
320
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
7,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
170 ηλεκτρονικά περιοριζόμενη
Μεικτή (kWh/100 χλμ.)
18,8
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
Μηδέν
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
Μηδέν
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλοί σύνδεσμοι, αντ. δοκός
Εμπρός φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα
Αεριζόμενοι δίσκοι
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Μήκος (χλστ.)
4.739
Πλάτος (χλστ.)
1.900
Ύψος (χλστ.)
1.680
Μεταξόνιο (χλστ.)
2.825
Βάρος (κιλά)
1.980
Χώρος αποσκευών (λίτρα)
435
Αστέρια
(5)
Ασφάλεια ενηλίκου
89%
Ασφάλεια παιδιού
85%
Ασφάλεια πεζού
77%
Επικουρικά συστήματα
76%
ESP
 
Αερόσακοι
7
Αυτόνομη πέδηση
 
Διατήρηση Λωρίδας
 
Έλεγχος τυφλών σημείων
 
Αναγνώριση πινακίδων
 
Αυτόματα φώτα
 
Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες
 
Ψηφιακός πίνακας οργάνων
 
Σύστημα πολυμέσων
 
Κάμερα οπισθοπορείας
 
Ηλεκτρικά παράθυρα
4
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
 
Air condition
 
Κλιματισμός
 
Ηχοσύστημα
 
Ζάντες Αλουμινίου
 
Τιμή από
33.900 ευρώ (με την κρατική επιδότηση αγοράς)
Get it on Google Play Download on the App Store