SAAB 9-3 Cabrio για αρχοντικές βόλτες στην παραλιακή

  • 45289383_0_b
  • 45289383_2_b
  • 45289383_3_b
  • 45289383_1_b
  • 45289383_k_b
  • 45289383_l_b
  • 45289383_d_b
  • 45289383_f_b
  • 45289383_m_b
  • 45289383_i_b
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_0_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_2_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_3_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_1_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_k_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_l_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_d_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_f_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_m_b.jpg
  • https://autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/05/45289383_i_b.jpg

Οι καρδιές όλων των αυτοκινητόφιλων έχουν ρεζερβέ ιδιαίτερες θέσεις για τα SAAB. Η σουηδική φίρμα δεν είναι κοντά μας χρόνια τώρα, αλλά και μόνο που βλέπεις τα μοντέλα της δια ζώσης, ή ακόμα και σε αγγελίες μεταχειρισμένων/δημοπρασίες, αισθάνεσαι τη διάθεσή σου να φτιάχνει. Ειδικά όταν έχεις μπροστά σου μια δημιουργία πλασμένη για αυτό το σκοπό, όπως το 9-3 Cabrio.

Ο «ξεσκούφωτος» Σουηδός διαθέτει κομψότητα και δυναμισμό, με πληθώρα καμπύλων επιφανειών, «χυτές» πλευρικές επιφάνειες και υφασμάτινη οροφή. Αυτή άνοιγε με το πάτημα του σχετικού διακόπτη μέσω υδραυλικών μηχανισμών, ακόμα και εν κινήσει μέχρι 30 χλμ./ώρα. Πολυτελής ήταν και ο θάλαμος των επιβατών, εικόνα που ενισχύονταν και από το δερμάτινο σαλόνι, όπως και από τα μαλακά πλαστικά σε πολλές επιφάνειες. Το Saab 9-3 Cabrio το αγόραζε κανείς για να απολαμβάνει αγχολυτικές βόλτες, αλλά και για να καταπίνει χιλιόμετρα ταξιδιών στην εθνική. Πειράζει που το ελαφρύ τιμόνι, οι στρεβλώσεις από το πλαίσιο, το turbo lag, η υποστροφή και η χαλαρότητα σε αποθάρρυναν στις στροφές; Ουδόλως, γιατί άλλος είναι ο προσανατολισμός του.

Χώρια που με 210 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 300 Nm στις 2.300 σ.α.λ., ο 2.0λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο δεν στερείται δύναμης. Είναι λίγο τεμπέλης χαμηλά και θέλει τη βενζίνη του (χαλαρά 9,0 λίτρα/100 χλμ. μέση κατανάλωση), αλλά αναπληρώνει με 0-100 χλμ./ώρα σε 8,0 δλ. και τελική 230 χλμ./ώρα. Μια πολύ καλή πρόταση για καλοκαιρινές τσάρκες στην παραλιακή είναι το 9-3 Cabrio Aero, που αλιεύσαμε στις αγγελίες. Μοντέλο του 2007, με 230.000 χλμ. στο οδόμετρο, ιδιαίτερα ταιριαστό μπλε χρώμα, άψογη κατάσταση, πλήρες βιβλίο σέρβις, τα περισσότερα χιλιόμετρα στην εθνική (κατά την αγγελία), πληρωμένα τέλη (βασικότατο, γιατί δεν είναι και λίγα, πάνω από 600 ευρώ) και τιμή 4.999 ευρώ, μας προσκαλεί για καλοκαιρινή οδηγική ραστώνη.

Get it on Google Play Download on the App Store