Ιδιαίτερα δραστήρια η Mazda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο, όπου παρουσιάζει ειδικές και αγωνιστικής έμπνευσης εκδόσεις για τα περισσότερα μοντέλα της. H υπο-μάρκα Spirit Racing έχει την τιμητική της, με το CX-60 Rally Concept να αποτελεί το πιο απροσδόκητο έκθεμα στο περίπτερο της εταιρίας.
Όπως λέει και το όνομά του, το πιο σκληροπυρηνικό CX-60 έχει σχεδιαστεί με γνώμονα τα ράλλυ. Οι Ιάπωνες διευκρινίζουν πως προορισμός είναι κυρίως οι ασφάλτινες ειδικές διαδρομές, παρότι μιλάμε για SUV, κάτι που φαίνεται από τη διάσταση των τροχών (20άρες ζάντες), τα ελαστικά (καθαρά ασφάλτινα) και τη χαμηλή απόσταση από το έδαφος. Αυτά τα τρία στοιχεία, μαζί με τα αυτοκόλλητα στο πλάι και φυσικά την αεροτομή πίσω, διαφοροποιούν το Rally Concept από τα CX-60 των αντιπροσωπειών. Μέσα, ωστόσο, έχουμε ακόμα περισσότερο «ζουμί».
Καταρχάς, οδηγός-συνοδηγός κάθονται σε ανθρακονημάτινα μπάκετ της Recaro και δένονται με ζώνες 6 σημείων. Δεύτερον και κυριότερο, δεν υφίσταται πλέον χώρος για πίσω επιβάτες. Σαν καθαρόαιμο αγωνιστικό που είναι, το CX-60 Rally διαθέτει roll cage στη θέση των πίσω καθισμάτων! Υδραυλικό χειρόφρενο πάντως, δεν φαίνεται να αντικαθιστά το ηλεκτρικό (τουλάχιστον από τις φωτογραφίες που δημοσιεύουν οι Ιάπωνες).
Την κίνηση του αγωνιάρικου CX-60 αναλαμβάνει ο ντίζελ SkyActiv-D εξακύλινδρος εν σειρά των 3.3 λίτρων, απόδοσης 254 ίππων και 550 Nm. Τα άλογα μπορεί να μην ανεβαίνουν σε σχέση με το κανονικό CX-60, όμως οι μηχανικοί της Spirit Racing αναβαθμίζουν τα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς και βάζουν 6πίστονες δαγκάνες στα μπροστά. Χωρίς αλλαγές, αντίθετα, το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, που μοιράζει τη δύναμη μεταξύ των δυο αξόνων.