Έχουμε δει αμαξάρες να μένουν παρατημένες σε γκαράζ, αποθήκες και αχυρώνες. Λυπηρές εικόνες, αλλά δυστυχώς όχι σπάνιες. Αυτοκίνητο, όμως, επιπέδου Dodge Viper μάλιστα, να ξεχνιέται σε διαφημιστική πλατφόρμα για τρεις δεκαετίες, πρώτη φορά.
H πρώτη γενιά της «Οχιάς» παρουσιάστηκε το 1991, δεχόμενο μια δυνατή ανανέωση το 1996 (SR I και SR II). Τότε, ένας αντιπρόσωπος της Chrysler στο Κεντάκι αποφάσισε να τραβήξει όλα τα βλέμματα (και ελπίζοντας τους αγοραστές) πάνω του, ανεβάζοντας σε μια διαφημιστική πλατφόρμα (που είναι συνήθεις στους ντίλερ της Αμερικής) ένα ολοκαίνουργιο Viper. Το ύψος και η τοποθέτηση εγγυόνταν πως δεν θα έμπαιναν ιδέες σε κλέφτες, καθότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που τότε ξεκινούσε από 61.975 δολάρια (πάνω από 75.000 σε σημερινά χρήματα, βάσει πληθωρισμού).
Τα χρόνια πέρασαν, η Chrysler από υπερδύναμη στις Η.Π.Α. μετατράπηκε σε φύρα, το Viper είδε δυο γενιές να ακολουθούν το SR II και να βγαίνει τελικά από την παραγωγή, το 2017. Όλο αυτό τον καιρό, ο στηλίτης Viper έμενε -αρκετά κυριολεκτικά- καρφωμένο στη θέση του! Ο καλύτερος φίλος των περιστεριών και γενικότερα των πτηνών, τα οποία βρήκαν το καλύτερο μέρος για να φτιάχνουν τις φωλιές τους. Η αντιπροσωπεία, πάντως, παρέμεινε ανοιχτή. Παρόλα αυτά, σε σχεδόν 30 χρόνια το Viper κατέβηκε από τα «υψώματα» μόνο μια φορά, το 2009. Κι άλλη μία τώρα, που σήμανε επιτέλους τη συνταξιοδότησή του από τη διαφημιστική καμπάνια της συγκεκριμένης αντιπροσωπείας.
Όπως καταλαβαίνουμε, το αυτοκίνητο δεν βρίσκεται στην καλύτερη φόρμα. Μόνο ότι στο μηχανοστάσιο υπάρχουν φωλιές πουλιών, τα λέει όλα. Φαίνεται κιόλας εξάλλου, από την κακή κατάσταση του αμαξώματος. Συντήρηση έχει να γίνει από το 2009 (για αυτό το είχαν κατεβάσει, όταν του έβαλαν και aftermarket ζάντες), οπότε σίγουρα θέλει πολλή δουλειά για να γίνει λειτουργικό. Αν και εφόσον συμβεί αυτό, πάντως, με μόλις 19 χλμ. στο κοντέρ και τέτοια ιστορία πίσω του, δεδομένα θα βγάλει τα λεφτά του με το παραπάνω σε δημοπρασία ή πώληση.