H Hyundai αναβαθμίζει το πιο «πικάντικο» χαρακτηριστικό του Ioniq 5 N, προσφέροντας έξτρα επιλογές στο Drift Mode και καθιστώντας ακόμα πιο εύκολες τις πλαγιολισθήσεις.
Το ισχυρότερο κορεατικό αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών αποκτά 10 διαφορετικά προγράμματα στο N Drift Optimizer και ραφιναρισμένη λειτουργία, που σύμφωνα με τους μηχανικούς του N Division κάνει ακόμα πιο πειστική την πισωκίνητη πλευρά του Ioniq 5 N. Συγκεκριμένα δηλώνουν πως τα ηλεκτρονικά «διαβάζουν» πιο αποτελεσματικά τις παραμέτρους και αλλάζουν την κατανομή της ισχύος ταχύτερα, κάνοντας ακόμα καλύτερη την drift εμπειρία. Τα 10 modes αλλάζουν κλιμακωτά την παρέμβαση του VDC (Vehicle Dynamic Control) και το πέρασμα ροπής στον πίσω άξονα, με το κορυφαίο να ονομάζεται Pro και να ελαχιστοποιεί τις επαφές του συστήματος ελέγχου ευστάθειας. Φυσικά, όπως σε κάθε σχετικό σύστημα, η σύσταση του κατασκευαστή είναι να χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην πίστα.
Αλλαγές έχει και το σύστημα εικονικών αλλαγών ταχυτήτων, ονόματι N e-Shift, όπου προστίθεται πρόγραμμα Eco στα υπάρχοντα Normal, Sport και N. Παράλληλα μπαίνουν οι λειτουργίες «downshift memory» και «downhill assist», με την πρώτη να κρατάει τα σημεία κατεβάσματος σε συγκεκριμένες διαδρομές (δρόμο ή πίστα) και να τα εκτελεί ταχύτερα σε επόμενα περάσματα, ενώ η δεύτερη προσομοιώνει το φρενάρισμα με τον κινητήρα στα αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες. Η δύναμη και οι επιδόσεις, αντίθετα, παραμένουν το ίδιο καταιγιστικές. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες παράγουν 610 ίππους και 740 Nm, που γίνονται 650 άλογα και 770 Nm για 10 δλ. με το N-Grin Boost, επιταχύνοντας το Ioniq 5 N στα πρώτα 100 χλμ./ώρα (μέσω και του N Launch Control) εντός 3,4 δλ. και μέχρι τα 260 χλμ./ώρα, όπου επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής.
Το αναβαθμισμένο Ioniq 5 N είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Κορέας, με τιμή εκκίνησης τα 77 εκατομμύρια γουόν (κάτι λιγότερο από 51.620 ευρώ) περιλαμβανομένης της επιδότησης αγοράς.