Η βασικότερη οικονομική επιβάρυνση για χιλιάδες οδηγούς που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο τους καθημερινά, δεν είναι άλλη από τα καύσιμα, λόγω των πολύ υψηλών τιμών τους. Ακόμα και μικρές διαδρομές συνεπάγονται σημαντική δαπάνη, ειδικά όταν πρόκειται για την πανάκριβη βενζίνη. Με μέση πανελλαδική τιμή στα 1,909 ευρώ το λίτρο και τα υβριδικά αυτοκίνητα απαιτούν αρκετά ευρώ. Ένα φουλ υβριδικό για παράδειγμα, με μέση κατανάλωση στα 5 λτ./100 χλμ., «καίει» κοντά στα 10 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα.
Σίγουρα πολύ λιγότερα χρήματα από τα μη υβριδικά, ωστόσο υπάρχει η εναλλακτική λύση με λιγότερο πολύπλοκη τεχνολογία, που εξασφαλίζει χαμηλότερο έξοδο για καύσιμο. Το υγραέριο κίνησης δίνει τη λύση, ενώ όταν συνδυάζεται με το φθηνότερο Crossover το συνολικό όφελος για τον πελάτη είναι πολλαπλάσιο. Το αυτοκίνητο που έρχεται ως «από μηχανής θεός» για να προσφέρει οικονομικές αλλά και άνετες μετακινήσεις, είναι το προσφάτως αναβαθμισμένο το Dacia Sandero Stepway 1.0 ΕCO-G 100.
Όπως όλα τα Sandero, έτσι και η Crossover έκδοσή του διαθέτει πλουσιότερο στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας, λόγω της νέας νόρμας GSR (Global Safety Regulation) II. Από την αρχική έκδοση Essential των 18.470 ευρώ (από 17.740 ευρώ το 1.0 TCe 90) περιλαμβάνει πλέον αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και διατήρηση αυτής, αναγνώριση σήμανσης με ειδοποίηση ορίου ταχύτητας, σύστημα ανίχνευσης απόσπασης προσοχής οδηγού και κλήση έκτακτης ανάγκης (e-call). Επιπλέον διαθέτει 6 αερόσακους, οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, air condition, αισθητήρες βροχής και φωτός, προβολείς ομίχλης και eco-LED εμπρός προβολείς.
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του Sandero Stepway ανήκουν και οι άνετοι χώροι στο εσωτερικό του, δίνοντας τη δυνατότητα να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες ακόμα και μιας τετραμελούς οικογένειας. Όλοι οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και μπόλικο πλάτος. Παράλληλα, το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 410 λίτρων δεν επηρεάζεται από τη δεξαμενή των 40 λίτρων του LPG που βρίσκεται κάτω από το δάπεδο. Συν του ότι το ρεζερβουάρ των 50 λίτρων για τη βενζίνη παραμένει μεγάλο και αμετάβλητο.
Ο οδηγός θα λατρέψει το Dacia Sandero Stepway ΕCO-G 100 για τα λίγα λεφτά που θα πληρώνει για καύσιμο. Με μεικτή κατανάλωση δοκιμής στα 8,5 λτ./100 χλμ. και τρέχουσα μέση τιμή υγραερίου κοντά στα 0,829 ευρώ/λτ., κάθε 100 χιλιόμετρα στοιχίζουν μόνο 7 ευρώ! Ταυτόχρονα ο 1.000άρης turbo κινητήρας με τα 100 άλογα και τα 170 Nm ροπής είναι γεμάτος από τις χαμηλές στροφές, προσφέρει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ. σε 11,9 δλ.). Με την επιλογή της βενζίνης η απόδοση μειώνεται στους 90 ίππους και στα 160 Nm, ωστόσο στην πράξη οι διαφορές είναι ανεπαίσθητες. Οδηγός και επιβάτες θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα και τις «απορροφητικές» αναρτήσεις, συν του ότι τα 201 χιλιοστά απόστασης από το έδαφος επιτρέπουν την άνετη κίνηση και σε κακοτράχαλους χωματόδρομους.