Τα Tesla γενικά δεν έχουν την καλύτερη σχέση με την ποιότητα και την αξιοπιστία. Για την ακρίβεια, και βάσει των όσων αναφέρουν σχετικές έρευνες, παραμένουν «σκοτωμένα» με αυτές τις έννοιες. Παρόλα αυτά δεν λείπουν περιπτώσεις με πολλά χιλιόμετρα στα κοντέρ τους. Μια τέτοια αφορά το συγκεκριμένο Model S, που ως τώρα έχει διανύσει πάνω από 433.200 χλμ.
Το ασημί Tesla αγοράστηκε σε δημοπρασία έναντι μόλις 7.800 δολαρίων (7.131 ευρώ), ακριβώς λόγω των πολλών χλμ. που αναγράφει το οδόμετρο (433.269 χλμ., ή 269.221 μίλια). Μοντέλο του 2013, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 43.326 χλμ. ετησίως – πολλά για συμβατικό αυτοκίνητο, πάρα πολλά για ηλεκτρικό. Το αυτοκίνητο λειτουργεί και κινείται κανονικά, με τον αγοραστή να αναφέρει πως μόνο ο κλιματισμός έχει πρόβλημα. Από εκεί και πέρα, το Model S δεν παρουσιάζει προβλήματα στα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά, που αποτελούν τμήματα-«πληγές» για τις πρώτες παρτίδες Model S. Η βαφή, αντίθετα, εμφανίζει σημάδια κόπωσης, αλλά καμία σχέση με τις καταστάσεις αποσύνθεσης που έχουμε δει σε αμαξώματα άλλων Tesla.
Τα έγγραφα του αυτοκινήτου δεν αναφέρουν αλλαγή μπαταρίας ή ηλεκτροκινητήρα, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχουν αλλάξει και τα δύο. Αμφότερα, εξάλλου, έχουν προκαθορισμένη διάρκεια ζωής, μετά το πέρας της οποίας θα πρέπει να αντικαθίστανται. Εδώ μιλάμε για την έκδοση P85, που καινούργια απέδιδε 378 ίππους και 440 Nm, επιταχύνοντας στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,6 δλ. και μέχρι τα 225 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας έφτανε τις 85 kWh, με τις 80,8 kWh να είναι αξιοποιήσιμες και να προσφέρουν αυτονομία 402 χλμ.(502 χλμ. σε κύκλο NEDC). Ουδείς γνωρίζει ποια από αυτά τα νούμερα, και σε ποιο βαθμό, ισχύουν σήμερα.