Τα Tesla Plaid, είτε μιλάμε για Model S είτε για Model X, δεν έχουν συνηθίσει να χάνουν σε κόντρες, ειδικά απέναντι σε ανταγωνισμό εσωτερικής καύσης. Μαθημένη στις ήττες δεν είναι ούτε η Porsche 911 Turbo S, όμως, ακόμα κι όταν ο αντίπαλος έχει παραπάνω ή πολλή παραπάνω δύναμη.
Η διαφορά σε σχέση με το Model X Plaid, που καταλαμβάνει την ηλεκτρική «γωνία» στη μάχη του carwow, είναι τρομακτική εκ πρώτης όψεως. Το Tesla διαθέτει 1.020 άλογα και 1.420 Nm ροπής, σε αντιπαραβολή με τα 650 άλογα και τα 800 Nm της 911 Turbo S. Ο 3.8 twinturbo εξακύλινδρος boxer σχεδόν τα βλέπει «διπλά», καλούμενος παράλληλα να τροφοδοτήσει τους τέσσερις τροχούς μέσω γραναζιών, αξόνων, ελατηρίων κλπ. Η Porsche, ούσα κανονικό αυτοκίνητο, διαθέτει 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τετρακίνηση με διαφορικά. Όσο προηγμένα κι αν είναι τα πάντα, καθαρά αριθμητικά να το δεις, δεν μπορούν να συναγωνιστούν σε ποσοστό απωλειών και τριβών τους 3 ηλεκτροκινητήρες του Plaid.
Εκεί που με άνεση στέκεται η 911 Turbo S δίπλα στο κορυφαίο Model X, είναι η ζυγαριά. Όσο είναι σχεδόν διπλό αυτοκίνητο σε δύναμη το Tesla, άλλο τόσο αποτυπώνεται η αναλογία στο βάρος. Η Porsche βρίσκεται κοντά 1 τόνο χαμηλότερα από το Plaid (1.640 κιλά αντί 2.464), φέρνοντας ουσιαστικά στα ίσια την πλάστιγγα της αναλογίας κιλών ανά ίππο (2,52 η 911, 2,41 το Tesla). Κάτι που εν τέλει αποτυπώνεται σε θεαματικό αποτέλεσμα, στο 400άρι. Η γερμανική «υπερταχεία» έχασε μόνο την πρώτη αναμέτρηση, λόγω αργής αντίδρασης του οδηγού. Στις άλλες δυο που ξεκίνησε σωστά, πέρασε πρώτη τη γραμμή του τερματισμού! Στις ρεπρίζ αναμενόμενα υπέκυψε, αλλά στα φρένα -εξίσου αναμενόμενα- εξέθεσε το πολύ βαρύτερο SUV από τη Silicon Valley.