To Tesla Model S Plaid έχει ήδη μπει στα ντοσιέ της Ιστορίας, όντας το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών στο 400άρι. Το ισχυρότερο Tesla που έχουμε δει (μέχρι νεωτέρας) όμως, ξεχωρίζει ακόμα και για το τιμόνι του.
Το Yoke, όπως ονομάζεται, αντλεί έμπνευση από το αντίστοιχο του KITT και των αεροσκαφών, προσδίδοντας μοναδική ταυτότητα στην καμπίνα του Model S. Το τιμόνι είναι επίπεδο στο κάτω μέρος και δεν έχει καθόλου πάνω, με τις δυο ακτίνες πρακτικά να ενώνουν τα δυο άκρα. Η λύση αυτή, πέραν του εφέ, ακολουθήθηκε τόσο για να χωρέσει η μεγαλύτερη οθόνη στο ταμπλό, όσο και να διευκολύνεται η ορατότητα του οδηγού προς τον πίνακα οργάνων. Βλέπουμε δηλαδή πως το καντράν είναι πάνω από το τιμόνι, περίπου όπως στα νέα Peugeot.
Βέβαια εδώ υπάρχει ένα μικρό ζήτημα, καθώς δεν υφίσταται επιφάνεια ευπρόσιτη από τα χέρια του οδηγού. Κάτι που σημαίνει πως οι μανούβρες είναι πρόκληση. Παρόμοιου ύφους τιμόνια συναντάμε σε αγωνιστικά (Formula 1 και DTM κυρίως), όπου οι οδηγοί δεν χρειάζεται να δώσουν πάνω από μισή στροφή. Σε κάποιες περιπτώσεις, όπως στη φουρκέτα Grand Hotel (ή Fairmont) στο Μονακό, που χρειάζεται αυτό το επιπλέον στρίψιμο, οι πιλότοι «σταυρώνουν» τα χέρια. Εδώ ο Σέρχιο Πέρεζ από το Grand Prix του 2017, όπου δίνει μια ώθηση στον Κάρλος Σάινθ Jr
Για 5-6 στροφές σε όλο το καλεντάρι της F1, δεν υπάρχει πρόβλημα. Τι γίνεται όμως όταν πρέπει να το κάνεις καθημερινά και με σύστημα διεύθυνσης που «κόβει» πολύ λιγότερο; Ή όταν θελήσεις να ντριφτάρεις, με ένα αυτοκίνητο μάλιστα που είναι ισοδύναμο (αναλόγως μοτέρ, ισχυρότερο) με τα μονοθέσια της κορωνίδας του motorsport;
Όπως μας δείχνει ο Goddarn (πραγματικό όνομα δεν γνωρίζουμε), απλά πιάνεις ό,τι μπορείς. Από τη στιγμή που λείπει το μισό τιμόνι, δεν γίνεται να το αφήσεις να ρολάρει στις παλάμες σου. Οπότε πρέπει μονίμως να παλεύεις μαζί του, πιάνοντάς το μέχρι από κάτω (λες κι οδηγείς νταλίκα) ή από πάνω (όπως άναβαν τα αλάρμ στα παλιά Ford), προκειμένου να διατηρείς επαφή με το σύστημα διεύθυνσης. Παρόλα αυτά, ο «χεράς» τα καταφέρνει να πλαγιολισθήσει με χάρη το Plaid (από το 4.58 του video και μετά, αν και πριν το Tesla «γυρίζει» μια Corvette C5 Z06).