Η F12 Berlinetta (και η σκληροπυρηνική tdf) έχει το προνόμιο να αποτελεί μια από τις τελευταίες Ferrari με ατμοσφαιρική αναπνοή, δίνοντας τη θέση της στην 812 Superfast. Η τρέλα, όμως, δεν πάει στα βουνά. Πολλές φορές, καταλήγει στα μηχανοστάσια.
Ο Aaron Kaufman διαθέτει μπόλικη, καθώς αποφάσισε να μετατρέψει την F12 του σε διτούρμπινο «Κράκεν» άνω των 1.000 ίππων! Η βελτίωση του 6.3 V12 δεν ήταν απλή υπόθεση, καθώς πέρα από τα τεχνικά ζητήματα (αντικατάσταση κινούμενων μερών, αναπρογραμματισμός εγκεφάλου, ύπαρξη τεχνογνωσίας), υπήρχαν και χωροταξικά. Η διαμόρφωση του εμπρός μέρους στην Ιταλίδα, δεν έγινε με πρόβλεψη για προσάρτηση τούρμπο – ιδίως τέτοιου μεγέθους. Κατά συνέπεια και απλούστατα, οι «σαλίγκαροι» δεν άφηναν το καπό να κλείσει! Αντί για κατάλληλα διαμορφωμένο πάνελ, ο Kaufman επέλεξε να αφήσει τούρμπο και πολλαπλή εισαγωγής να παίρνουν ανεμπόδιστα αέρα, απολαμβάνοντας παράλληλα τα έκπληκτα βλέμματα των περαστικών.
Αλλαγές χρειάστηκε να γίνουν και στις πεταλούδες του γκαζιού, οι οποίες άλλαξαν θέση προκειμένου να μπουν οι τουρμπίνες με τις σωληνώσεις και τα επιπλέον ψυγεία. Μια ματιά με ανοιχτό το καπό, φανερώνει πως πλέον στο μηχανοστάσιο της Ferrari δεν χωράει ούτε κέρμα! Βέβαια, με τόση «πολυκοσμία» εγείρεται το ερώτημα της αποτελεσματικής ψύξης. Το αυτοκίνητο δεν έχει ανέβει ακόμα στο δυναμόμετρο, ωστόσο οι εκτιμήσεις των Αμερικανών κάνουν λόγο για 1.500 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. – πάνω από τα διπλά, σε σχέση με τα εργοστασιακά 740! Αν επαληθευτούν στην πράξη και καταφέρουν να τους κοντρολάρουν οι πίσω τροχοί, τότε σίγουρα τα 340 χλμ./ώρα της κανονικής F12 θα αποτελέσουν παρελθόν με χαρακτηριστικότατη άνεση. Τα 3,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα πάλι, μάλλον δύσκολα ελέω πρόσφυσης. Αλλά από εκεί και πάνω, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.