Το RAM 1500 TRX έθεσε ιστορικά στάνταρ για τα αγροτικά αυτοκίνητα, με τους 702 ίππους και τα 881 Nm ροπής του. Μάλιστα, η ζήτηση είναι τέτοια ώστε τα πρώτα 702 κομμάτια -που κόστιζαν και 92.010 δολάρια (77.822 ευρώ)- έφυγαν μέσα σε 3 ώρες!
Οι Αμερικανοί είναι «μανούλες» στα pick ups, έχοντας πολλά μοντέλα και εκδόσεις στην περιοχή των 300 ίππων και άνω. Βέβαια, για να είμαστε δίκαιοι με τα δικά μας, τα αμερικανικά είναι αρκετά μεγαλύτερα σε μέγεθος, παίζοντας από μισή έως μιάμιση κατηγορία πάνω. Πάντως, από πλευράς ισχύος, ακόμα και το ισχυρότερο της ελληνικής αγοράς τοποθετείται στο μέσο όρο των made in the USA. Όχι ότι είναι αμελητέα ποσότητα, φυσικά. Τουναντίον…
Δείτε ακόμα: Λασπομαχίες με Hilux, Amarok και Ranger (+video)
Με 258 ίππους (που γίνονται 272 για σύντομο χρονικό διάστημα με λειτουργία overboost) στις 3.250-4.000 σ.α.λ. και 580 Nm ροπής στις 1.400-3.000 σ.α.λ., το 3λιτρο V6 Bi-TDI μοτέρ της κορυφαίας έκδοσης του VW Amarok ανακηρύσσεται ως το ισχυρότερο αγροτικό που διατίθεται στη χώρα μας (μέχρι να έρθει το Jeep Gladiator, τουλάχιστον)! Συνδυάζεται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ, με κατανομή 60-40 εμπρός πίσω και κεντρικό διαφορικό Torsen. Επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 7,3 δλ., μπορεί να τραβήξει τραμ 43 τόνων και φτάνει μέχρι τα 207 χλμ./ώρα τελικής!
Διαβάστε επίσης: Ποιο είναι το καλύτερο αγροτικό στην Ελλάδα;
Επίσης, είναι εξαιρετικά ικανό και εκτός δρόμου. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως μπορεί να ανέβει σε πλαγιές με κλίση 45 μοιρών ακόμα και με 1 τόνο φορτίου, δύναται να κινηθεί παράλληλα σε πλαγιά έως 50 μοιρών, έχει γωνία ράμπας 20,1 μοιρών, μέγιστη γωνία προσέγγισης 29,5 μοιρών και γωνία διαφυγής 18, ενώ η δυνατότητα διάσχισης υδάτινων εμποδίων φτάνει σε βάθος 50 εκατοστών. Η μοναδική έκδοση που εισάγεται στη χώρα μας είναι η Aventura και κοστολογείται στις 53.600 ευρώ.
Δείτε ακόμα: Το VW Amarok ισοπεδώνει τον ανταγωνισμό (+video)
Σε άλλες αγορές, όπως αυτή της Γερμανίας, διατίθεται η ακόμα πιο περιπετειώδης έκδοση Canyon.