Η γερμανική βελτιωτική Posaidon είναι γνωστή για τις extreme βελτιώσεις των μοντέλων της Mercedes και ιδίως της E-Class. Αυτή τη φορά μας παρουσιάζει την κορωνίδα των βελτιώσεών της που αφορά στην Mercedes-AMG E 63 S προηγούμενης γενιάς, στην οποία χαρίζει ούτε λίγο ούτε πολύ 1.090 άλογα ισχύος!
Η βελτίωση της Posaidon είναι σίγουρα η κορυφαία που έχουμε δει σε E-Class, με την γερμανική εταιρεία να αυξάνει αρχικά τη χωρητικότητα του biturbo V8 5,5 λίτρων κινητήρα της Mercedes-AMG στα 6,5 λίτρα, αλλά και να αλλάζει τις τουρμπίνες με νέες, αυξάνοντας παράλληλα την πίεση.
Έχει τοποθετηθεί επίσης ένα νέο intercooler, μια ακόμη πιο σπορ ανοξείδωτη εξάτμιση, αλλά και μια ECU με νέα χαρτογράφηση. Πλήρως ενισχυμένο και με νέο λογισμικό έρχεται και το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, για να μπορέσει να διαχειριστεί την πολύ μεγάλη αύξηση της ισχύος και ροπής.
Και, σε ό,τι αφορά στα νούμερα, όπως προείπαμε από τα 585 άλογα, η δημιουργία της Posaidon φτάνει πλέον στους εντυπωσιακούς 1.090 ίππους, ενώ παράλληλα η ροπή αγγίζει τα εκπληκτικά 1.350 Nm (+550 Nm). Μάλιστα, η εταιρεία τονίζει ότι το νούμερο αυτό της ροπής θα μπορούσε να αυξηθεί περαιτέρω, ωστόσο για λόγους αξιοπιστίας αναγκάστηκε να «περιοριστεί» ηλεκτρονικά.
Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, η Posaidon δεν ανακοινώνει προς το παρόν νούμερα για την πανίσχυρη E-Class της, ωστόσο αλλάζει το ταχύμετρο για να δείχνει ταχύτητες μέχρι και 380 χλμ./ώρα, από 320 χλμ./ώρα της εργοστασιακής E 63. Επίσης, έχει τοποθετηθεί και μια εντελώς νέα ανάρτηση, καθώς και νέες ζάντες της AMG στις 19 ίντσες εμπρός και 20 ίντσες πίσω.
Το πιο σημαντικό στοιχείο όμως της βελτίωσης της γερμανικής φίρμας είναι το γεγονός ότι η Mercedes E-Class των 1.090 ίππων δεν δείχνει στο αμάξωμά της τι κρύβει κάτω από το καπό, αφού εκτός από το χαμήλωμα και τις ζάντες, δεν διαφοροποιείται σε κανένα άλλο σημείο του αμαξώματος σε σχέση με την εργοστασιακή.
Διαβάστε ακόμα:
Εξωφρενικό Miata με μοτέρ V8 500 ίππων
Toyota C-HR με αγωνιστική εμφάνιση
Όταν οι Ιάπωνες βελτιώνουν το Toyota GT86