Η προγενέστερη Mercedes E-Class στην κορυφαία έκδοση 63 AMG S παραμένει ένα από τα ισχυρότερα μεγάλα και πολυτελή αυτοκίνητα και με άκρως δυναμικά χαρακτηριστικά. Ο V8 biturbo κινητήρας των 5.5 λτ. αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής, επιταχύνοντας το βαρύ αμάξωμα των 2.045 κιλών από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.
Πως θα σας ακουγόταν ένα τέτοιο αυτοκίνητο με απόδοση άνω των 1.000 ίππων για χρήση δρόμου; Ο βελτιωτής Posaidon πήρε μια τέτοια πληθωρική Mercedes και κατόπιν διαφόρων “επεμβάσεων” ανέβασε την ισχύ στους 1.020 ίππους και 1.400 Nm ροπής. Οι αλλαγές στον κινητήρα περιλαμβάνουν νέο ζεύγος μεγαλύτερων τούρμπο, νέα intercooler, νέα εισαγωγή αέρα από ανθρακόνημα, αλλαγμένα μπουζί, χειροποίητο σύστημα εξάτμισης και φυσικά επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Αναβαθμισμένο είναι και το αυτόματο κιβώτιο για να αντέξει τη θηριώδη ροπή των 1.400 Nm, ενώ έχουν έχουν τοποθετηθεί και ειδικά ρυθμισμένα μπλοκέ διαφορικά και στους δύο άξονες.
Για την επίτευξη ακόμα καλύτερων επιδόσεων, αφαιρέθηκαν από την πανίσχυρη E 63 AMG διάφορα περιττά κιλά, όπως το πίσω κάθισμα και οι επενδύσεις των πίσω θυρών. Επιπλέον, τοποθετήθηκαν ελαφριά αλλά ανθεκτικά αεροδυναμικά βοηθήματα από ανθρακόνημα, αλλά και καπό, εμπρός προφυλακτήρας και καλύμματα καθρεπτών.
Η πανίσχυρη αυτή E-Class πατάει σε 20 ιντσών ζάντες με ελαστικά 255/30 εμπρός και 295/25 πίσω. Φυσικά, απαραίτητες αλλαγές έχουν γίνει στις αναρτήσεις και στα φρένα, όπου τοποθετήθηκαν κεραμικοί δίσκοι διαστάσεων 420×40 χλστ. εμπρός με 6πίστονες δαγκάνες και 360×32 χλστ. πίσω με 4πίστονες δαγκάνες.
Από πλευράς επιδόσεων, το μεγάλο σεντάν επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 368 χλμ. Ωστόσο περιορίζεται στα 350 χλμ./ώρα για λόγους ασφαλείας των ελαστικών.