Το νέο μικρομεσαίο SUV μοντέλο της Toyota, το C-HR αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά και μοντέρνα σχεδιαστικά μοντέλα της δημοφιλούς μάρκας, το οποίο διακρίνεται για τις έντονα ανάγλυφες επιφάνειές του, από όποια πλευρά και να το δει κανείς.
Ο ιάπωνας βελτιωτής Kuhl Racing δημιούργησε ένα αγωνιστικού τύπου body kit για το C-HR, απευθυνόμενο σε όλους όσους αναζητούν πιο δυναμική εμφάνιση. Το βασικό body kit περιλαμβάνει εμπρός σπόιλερ, πίσω σπόιλερ οροφής, ποδιές στα μαρσπιέ και διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα. Ενδεικτικά, το βασικό body kit με το εμπρός σπόιλερ, τον πίσω διαχύτη και τις ποδιές κοστίζει 190.000 γεν (1.460 ευρώ) χωρίς βαφή, ή 310.000 γεν (2.380 ευρώ) βαμμένο.
Η Kuhl Racing προσφέρει το πιο extreme πακέτο με νέο εμπρός προφυλακτήρα, μεγαλύτερα σπόιλερ στα μαρσπιέ, σπόιλερ στο τελείωμα του πορτ μπαγκάζ, φώτα LED εμπρός και εξάτμιση τοποθετημένη στο κέντρο. Κερασάκι στην… τούρτα αποτελεί η χαμηλωμένη και “καμπερωμένη” ανάρτηση. Παρά την ακραία εμφάνιση, το βελτιωμένο υβριδικό C-HR παραμένει ως έχει από πλευράς ισχύος, δηλαδή στους 122 ίππους. Ίσως και μια αλλαγή κινητήρα θα του ταίριαζε περισσότερο.
Διαβάστε ακόμα:
Δοκιμή Toyota C-HR 1.8 λτ. Hybrid 122 HP e-CVT
Οδηγούμε το νέο Toyota Yaris 1.5 λτ. και Hybrid
Πόσο φθηνότερο είναι το Toyota C-HR στην Ελλάδα από ό,τι στην Ευρώπη;