Η ώρα της ανανέωσης έφτασε και για τη BMW X1, η οποία απέκτησε πιο σικ εμφάνιση κυρίως εξωτερικά και αλλαγές στους κινητήρες. Σε ό,τι αφορά στις αλλαγές στην σχεδίασή της, η ανανεωμένη BMW X1 αποκτά μια πιο ραφιναρισμένη παρουσία. Συναντούμε λοιπόν έναν νέο εμπρόσθιο προφυλακτήρα με περισσότερο χρώμιο και αισθητικό δυναμισμό, αλλά και τονισμένη γρίλια της μάσκας. Νέας σχεδίασης είναι και οι πλαϊνοί καθρέπτες, ενώ επανασχεδιασμένες είναι και οι πλαϊνές ποδιές. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ελάχιστες και επικεντρώνονται στη λίγο διαφορετική σχεδίαση του τριάκτινου τιμονιού, αλλά και στις νέες επενδύσεις για το ταμπλό και τα καθίσματα.
Αλλαγές υπάρχουν και στα μηχανικά σύνολα. Πιο αναλυτικά στους κινητήρες βενζίνης παραμένουν οι 18i, 20i και 28i που είναι πλέον πιο οικονομικοί σε κατανάλωση και καθαροί σε ρύπους, ενώ στους diesel οι αλλαγές είναι εκτενέστερες, καθώς όλοι είναι πιο οικονομικοί. Στη γκάμα προστέθηκε η έκδοση sDrive16d (2,0 λτ. -116 PS με κατανάλωση 4,9λτ./100), στις εκδόσεις x/sDrive20d η ιπποδύναμη και η ροπή έχουν αυξηθεί από τα 177 PS και 350 Nm στα 184 PS και 380 Nm, ενώ νέα είναι η έκδοση xDrive25d (καταργήθηκε η xDrive23d). Στην τελευταία η απόδοση φτάνει στους 218 ίππους και στα 450 Nm ροπής, ενώ με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο η BMWανακοινώνει 5,5 λτ./100 χλμ. κατανάλωση και εκπομπέςCO2 145 γρ./χλμ.