Τα σύγχρονα αυτοκίνητα σίγουρα δεν έχουν καμία σχέση με τα παλαιότερα στους τομείς της ασφάλειας, των επιδόσεων, της οδικής συμπεριφοράς, της τεχνολογίας κ.λπ. και πλέον η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα.
Τα μειονεκτήματα των καινούργιων αυτοκινήτων είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ελάχιστα μέχρι και μηδαμινά, ενώ σε κάποια θα πρέπει να ψάξει κανείς πολύ για να βρει κάποιο ουσιαστικό μειονέκτημα. Ωστόσο, παλαιότερα υπήρχαν πολλά μοντέλα με πολλά αρνητικά, τα οποία ταλαιπωρούσαν τους κατόχους τους. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω τη λίστα με τα 10 χειρότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών, σύμφωνα με την έρευνα του Βρετανικού περιοδικού Autoexpress.
Δείτε ακόμη: Ποια αυτοκίνητα δεν πλησιάζουν οι Γερμανοί;
1. Reva G-Wiz
Στην κορυφή της λίστας ως το «Χειρότερο αυτοκίνητο» βρίσκεται το Reva G-Wiz. Πρόκειται για ένα τετράτροχο όχημα που μπορούσε να οδηγηθεί με δίπλωμα μοτοσικλέτας. Κατασκευάστηκε στην Ινδία για τη βρετανική αγορά και εφοδιαζόταν με ηλεκτροκινητήρα ισχύος 18 ίππων, ο οποίος δυσκολεύονταν να κινήσει το αμάξωμα των 600 κιλών, συν 2 ενήλικες επιβάτες και 2 παιδιά. Η ποιότητά του ήταν κακή, η παθητική του ασφάλεια ανύπαρκτη και ο σχεδιασμός του θύμιζε ένα μεγάλο παιχνίδι, όπως και τα χαρακτηριστικά του γενικότερα. Παρόλα αυτά ήταν δημοφιλές ως αυτοκίνητο πόλης στο Λονδίνο και μέχρι το 2009 λέγεται ότι ήταν το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο!
2. Austin Allegro
Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που παρήχθη μετά τη συγχώνευση της Leyland Motors και της British Motor Holdings στο British Leyland. Η σχεδίαση του ήταν άσχημη, οι κινητήρες ήταν ασθενικοί, οι χώροι μικροί, η στρεπτική ακαμψία κακή και η αξιοπιστία απελπιστική. Γενικά το Allegro έχει χαραχτεί στα μυαλά των Βρετανών ως ένα κακό αυτοκίνητο, αλλά παρόλα αυτά κυκλοφόρησαν αρκετά.
Δείτε ακόμη: Ποια αυτοκίνητα «μένουν» περισσότερο;
3. Chrysler PT Cruiser Cabrio
Η κάμπριο έκδοση του PT Cruiser είχε σίγουρα ιδιαίτερη σχεδίαση, όμως το πρόβλημα δεν ήταν αυτό. Η αφαίρεση της οροφής είχε ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάσει σχεδόν όλη τη στρεπτική του ακαμψία και η μεσαία μπάρα δεν μπορούσε να κάνει πολλά. Η πρόσβαση στο πίσω κάθισμα ήταν δύσκολη, ενώ η μαλακή οροφή κόλλαγε. Η ιδέα γενικά για ένα ρετρό αμερικάνικο κάμπριο δεν ήταν κακή, όμως η εκτέλεση ήταν.
4. SsangYong Rodius
Το συγκεκριμένο μοντέλο βρίσκεται ψηλά στη λίστα της κατάταξης, λόγω κυρίως της… περίεργης σχεδίασής του. Παράλληλα, κάτω από το βαρύ αμάξωμα του Rodius υπήρχε ένας παλιός κινητήρας πετρελαίου 2.7 λτ. της Mercedes, ο οποίος εμφάνιζε χαμηλές επιδόσεις και υψηλή κατανάλωση. Η ανάρτησή του ήταν πολύ μαλακή, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να εμφανίζει πολύ μέτρια οδική συμπεριφορά. Τα μόνο πλεονέκτημά του ήταν οι μεγάλοι χώροι.
5. Alfa Romeo Arna
Ίσως η πιο κακιά στιγμή της Alfa Romeo, που και η ίδια θα ήθελε να διαγράψει από την πλούσια ιστορία της, ήταν το μοντέλο Arna. Ένα χάτσμπακ βασισμένο στο Nissan Cherry της εποχής με τα λογότυπα της ιταλικής μάρκας. Αδιάφορη σχεδίαση, μέτρια οδική συμπεριφορά και παλιοί κινητήρες από την Alfa Romeo.
Δείτε ακόμη: Skoda Octavia έγινε καινούργιο από παλιοσίδερα (+videos)
6. MG Rover CityRover
Μια αποτυχημένη προσπάθεια λανσαρίσματος μικρού αυτοκινήτου από την MG Rover, ήταν το City Rover, το οποίο βασιζόταν στο Tata Indica και ουσιαστικά διέφερε από αυτό στα σήματα. Η οδική του συμπεριφορά ήταν μέτρια, οι επιδόσεις χαμηλές και η ποιότητα πολύ φτωχή. Ούτε η χαμηλή του τιμή δεν κατάφερε να το σώσει.
7. Morris Marina
Ένα δημοφιλές στη Μ. Βρετανία, αλλά κακό αυτοκίνητο. Βασισμένο στο ξεπερασμένο Moris Minor, το Marina διέθετε ένα πίσω άκαμπτο άξονα που αναπηδούσε στις λακκούβες και στις στροφές, ενώ οι εκδόσεις με τους μεγαλύτερους και βαρύτερους κινητήρες των 1.7 λτ. παρουσίαζαν έντονη υπερστροφή λόγω του «φτωχού» σεταρίσματος της ανάρτησης. Επίσης, έντονη ήταν η διάβρωση που παρουσίασε το αμάξωμά του.
8. Reliant Robin
Οι περισσότεροι θα έχετε δει αυτό το μικρό τρίκυκλο αυτοκίνητο από τη Βρετανική κωμική τηλεοπτική σειρά Mr. Bean. Το ελαφρύ του αμάξωμα ήταν κατασκευασμένο από υαλονήματα, ενώ τα πιο σύγχρονα μοντέλα διέθεταν κινητήρα 850 κ.εκ. Με κατανάλωση περίπου 4 λτ./100 χλμ. και πολύ χαμηλή τιμή ήταν το ιδανικό όχημα για την περίοδο της πετρελαϊκής κρίσης τη δεκαετία του 1970, όμως μόνο… αυτοκίνητο δεν θύμιζε.
Δείτε ακόμη: Ποια αυτοκίνητα χαίρονται να έχουν οι ιδιοκτήτες τους;
9. FSO Polonez
Βασισμένο στο παρωχημένο πλαίσιο του Fiat 125p αλλά με πιο σύγχρονο αμάξωμα με σχεδιαστικές πινελιές από τον Giorgetto Giugiaro και τον Walter De Silva, το Polonez είχε γίνει δημοφιλές στις χώρες τις Ανατολικής Ευρώπης, λόγω της χαμηλής του τιμής. Η κίνηση στον πίσω άξονα και οι κινητήρες των 1.3 και 1.5 λίτρων μαρτυρούσαν την παλιά του τεχνολογία, ενώ στα αρχικά πλάνα ήταν να εφοδιαστεί με 2λιτρο μοτέρ από την Fiat. Παρόλα αυτά, έμεινε στην παραγωγή για 24 χρόνια (για την Ευρώπη).
10. Opel Frontera
Το Frontera σίγουρα το γνωρίζετε, ενώ ήταν ένα από τα πρώτα SUV, πολύ πριν αυτή η κατηγορία γίνει ιδιαίτερα δημοφιλής. Βασισμένο στο Isuzu MU, το Frontera παρουσίαζε κακή οδική συμπεριφορά, η άνεση από την ανάρτηση μέτρια, ενώ οι κινητήρες εμφάνιζαν υψηλή κατανάλωση και ήταν αναξιόπιστοι.
Δείτε ακόμη: Lada έκανε 562.000 χλμ. σε 3 χρόνια χωρίς βλάβη!