Μπορεί να κυκλοφόρησε το 2005 και η παραγωγή της να σταμάτησε 10 χρόνια αργότερα (με την μορφή των Grand Sport και Grand Sport Vitesse), όμως η Bugatti Veyron παραμένει ένα από τα ακριβότερα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς. Οπότε πώς γίνεται η συγκεκριμένη να στοιχίζει μόλις 125.000 δολάρια;
Δείτε ακόμα: Τι κοινό έχει η Bugatti Veyron με την Skoda Οctavia;
Δύο είναι τα τινά: είτε πρόκειται για τρακαρισμένη (που δεν είναι, βάσει φωτογραφιών), είτε μιλάμε για κουφάρι χωρίς μοτέρ (υπάρχει η πιθανότητα), ή απλά είναι ρέπλικα. Ο νικητής είναι η 3η επιλογή, με τον ιδιοκτήτη να χτίζει την «Veyron» του πάνω σε ένα Mercury Cougar (εμείς το μάθαμε ως Ford) του 2002. Όλα τα πάνελ είναι χειροποίητα, η αεροτομή είναι πτυσσόμενη όπως στην πραγματική Veyron, ζάντες και αεραγωγοί είναι πιστά αντίγραφα των κανονικών, με την προσοχή στην λεπτομέρεια να φτάνει μέχρι τα σήματα και τις δαγκάνες των φρένων. Μάλιστα είναι τόσο καλά κατασκευασμένη, που έχει κερδίσει 17 βραβεία σε διαγωνισμούς με ρέπλικες.
Το εσωτερικό ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα της Bugatti, ενώ το δέρμα καλύπτει τις περισσότερες επιφάνειες.
Διαβάστε επίσης: Στην παραγωγή η Bugatti Chiron που ξεπέρασε τα 490 χλμ./ώρα!
Φυσικά ειδοποιός διαφορά δεν είναι άλλη από τα μηχανικά μέρη. Εδώ δεν υπάρχει 8λιτρος τετρατούρμπινος W16, ούτε 1.001 άλογα, μήτε σύστημα τετρακίνησης με 7αρι DSG. Το Cougar έχει έναν 24βάλβιδο 2.7 V6 170 ίππων να συνδυάζεται με 4άρι αυτόματο κιβώτιο, στέλνοντας την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Το αυτοκίνητο είναι ειδικά ασφαλισμένο για 120.000 δολάρια, με τον ιδιοκτήτη του να μην πέφτει σεντ κάτω από τις 125.000 που ζητάει.