Μια μηχανολογική καινοτομία γιορτάζει τα 15α γενέθλιά της. Ο λόγος για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, DSG, όπου η VW το παρουσίασε για πρώτη φορά σε μαζική παραγωγή κι ως προαιρετικό εξοπλισμό στο Golf R32.
Μέχρι και σήμερα, περισσότεροι από 26 εκατομμύρια οδηγοί μοντέλων της μάρκας αλλά και του Ομίλου Volkswagen, έχουν επιλέξει αυτοκίνητα εξοπλισμένα με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη.
Δείτε ακόμη: Η Skoda κατασκεύασε 2 εκατομμύρια κιβώτια DSG
Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, βοηθάει κατά πολύ στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ενώ παράλληλα ενισχύει και τη σπορ οδήγηση συγκριτικά πάντα με οποιοδήποτε άλλο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, μιας και είναι αξιοσημείωτος ο τρόπος λειτουργίας του. Κάτι που αγαπήθηκε από τους Ευρωπαίους οδηγούς, γεγονός που αποτυπώνεται και από την αύξηση στις ταξινομήσεις αυτοκινήτων με αυτόματο κιβώτιο.
Πλέον το DSG κιβώτιο έχει αποτυπωθεί στην αγοραστική συνείδηση των πελατών της μάρκας VW, αλλά και του Group VAG γενικότερα. Πιο συγκεκριμένα το κιβώτιο DSG αντιπροσωπεύει στη γκάμα του Golf το 40% των πωλήσεων του μοντέλου. Στην περίπτωση του Golf Sportvan, το μερίδιο αυτό φτάνει σήμερα στο 50%, ενώ οι Γερμανοί αναφέρουν πως υψηλό ποσοστό προτίμησης υπάρχει και στα SUV, T-Roc και Tiguan, την ίδια ώρα που για το Tiguan Allspace, το DSG εξοπλίζει το 90% των πωληθέντων μοντέλων. Στα Passat, Passat Estate και Arteon, το μερίδιο φτάνει αντίστοιχα στο 60%, 70% και 80%.
Διαβάστε επίσης: Το dieselgate έφαγε το 10άρι DSG της VW
Στο πέρασμα των ετών όμως η γερμανική εταιρεία εξέλιξε περαιτέρω το DSG κιβώτιο και πρόσθεσε μια επιπλέον σχέση κι έτσι το DSG κιβώτιο είναι διαθέσιμο με 6 ή 7 σχέσεις. Κάθε τύπος κιβωτίου είναι σχεδιασμένος να αντέχει διαφορετικά Nm ροπής, έως 250 Nm (κωδικός DQ200-7), 400 Nm (DQ260-6 και DQ400-6), 420 Nm (DQ381-7) κι έως 550 Nm (DQ500-7). Το «παρών» δίνει τέλος και ένα DSG κιβώτιο για τα υβριδικά μοντέλα Passat GTE και Golf GTE, το DQ400Ε-6.