Αποτελούν την απόλυτη τάση των τελευταίων ετών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και λόγος αγοράς -ή όχι- ενός μοντέλου. Μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού, πλέον κοιτάζει πρώτα περισσότερο τον αριθμό ή τη διάμετρο της «βιτρίνας» στην καμπίνα παρά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου. Πολλά εσωτερικά πλέον θυμίζουν διαστημόπλοιο μέσα από τις οθόνες τους, αλλά η Mercedes θέλει ακόμα περισσότερα!
Η φίρμα από τη Στουτγκάρδη ήδη διαθέτει μια από τις πιο φαντασμαγορικές εφαρμογές στην αυτοκίνηση, με τη διάταξη Hyperscreen να καλύπτει σχεδόν ολόκληρο το ταμπλό των EQS /EQS SUV και να αριθμεί συνολικά 56 ίντσες. Πώς γίνεται να πας παραπάνω; Επεκτείνοντας την επιφάνεια των μόνιτορ από άκρη σε άκρη του ταμπλό! Αυτό θέλει να κάνουν μελλοντικά οι Γερμανοί, όπως δήλωσε ο επικεφαλής τεχνολογίας της Mercedes στο βρετανικό Autocar: «Είμαστε σε τροχιά που θα μπουν ακόμα περισσότερες οθόνες στα αυτοκίνητα. Το επόμενο βήμα; Μια ενιαία διάταξη από τη μία άκρη μέχρι την άλλη. Η Mercedes θα περάσει στην πλήρη εφαρμογή οθονών, χωρίς διακριτά χωρίσματα και πλαίσια», είπε ο Markus Schäfer.
Ο Γερμανός υπόσχεται μια «πραγματικά εκπληκτική εμπειρία» από την τεραστίου μεγέθους OLED που εξελίσσει η LG, με συνολική διαγώνιο άνω εκείνης της Hyperscreen – η οποία, για να το θέσουμε απλούστερα, εκτείνεται στα 1,4 μέτρα. Κυριότερα, όμως, θα προσφέρει μια seamless εικόνα. Σαν να βλέπεις video wall υπερ-υψηλής ανάλυσης. H Hyperscreen αποτελείται από τρεις ξεχωριστές οθόνες: έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, μια infotainment 17,7 ιντσών και μια οθόνη 12,3 ιντσών για τον συνοδηγό. H επόμενη εκδοχή της δεν θα διαχωρίζει το ένα μόνιτορ από το άλλο. Αντιθέτως, θα απαρτίζεται από ένα τεράστιο ενιαίο κρύσταλλο. Φυσικά τα γραφικά δεν θα είναι τίποτα λιγότερο από τα απολύτως κορυφαία, ενώ μπορούμε μόνο να φανταστούμε τι τεχνολογικές εφαρμογές θα τη συνοδεύουν.