Το Isuzu D-Max αποκτά μια ιδιαιτέρως «σκληρή» έκδοση, όπως αφήνει να εννοηθεί το όνομά της. Το Steel μπορεί να μην έχει αμάξωμα από ατσάλι, σαν το Tesla Cybertruck, αλλά ξέρει να ξεχωρίζει και να κάνει τους αγοραστές να το ψάχνουν – ειδικά από τη στιγμή που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένα αντίτυπα.
Το D-Max Steel διακρίνεται για το αποκλειστικό Steel Grey Mica χρώμα του, που συνοδεύεται από πινελιές μαύρου χρώματος σε μάσκα, καθρέπτες, ράγες οροφής, προστατευτικά θόλων, σκαλοπάτια και 18άρες ζάντες. Κατάμαυρο είναι και το «Isuzu», που δεσπόζει στο εμπρός μέρος, ενώ το ανάλογο σήμα στην πόρτα της καρότσας προσδιορίζει το ποιόν της έκδοσης. Φυσικά, αυτό που το κάνει καλύτερα από όλα είναι τα αυτοκόλλητα στις πόρτες. Στο εσωτερικό συνεχίζουν οι σκοτεινές αποχρώσεις, με τα δέρματα να καλύπτουν τις περισσότερες επιφάνειες και τα κεντητά «Steel» στα προσκέφαλα να κλέβουν τις εντυπώσεις, όπως και τα νέα μαρσπιέ.
Στα μηχανικά μέρη, και από τη στιγμή που το D-Max Steel Edition βασίζεται στο V-Cross, συναντάμε το «Rough Terrain Mode» να ρεγουλάρει αυτόματα το φρενάρισμα και τις στροφές του κινητήρα, έχοντας το traction control να παρεμβαίνει πλέον και όταν ενεργοποιείται το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ. Την κίνηση αναλαμβάνει ο ντίζελ των 1.9 λίτρων, με απόδοση 164 ίππων και 360 Nm, σε συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης με μπλοκέ πίσω διαφορικό.
Μόλις 300 D-Max Steel Edition θα διατεθούν, όλα για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, με τιμές από 38.495 λίρες (45.262 ευρώ) για το χειροκίνητο και από 39.995 λίρες (47.029 ευρώ) για το αυτόματο.