Ακόμα πιο θηρίο το νέο Isuzu D-Max

To πιο γνωστό «θηρίο», όπως έλεγε η διαφήμιση της πρώτης γενιάς, στα αγροτικά ανανεώνεται, αποκτώντας ακόμα περισσότερη επιθετικότητα σχεδιαστικά, αλλά και πλουσιότερα χαρακτηριστικά τεχνολογικά. Το νέο Isuzu D-Max μόλις παρουσιάστηκε στην Ταϊλάνδη, δίνοντας έμφαση στα εκτός δρόμου στοιχεία και την αναβάθμιση του εξοπλισμού τόσο από πλευράς ψηφιακότητας, όσο και ασφάλειας.

Οι εξωτερικές αλλαγές επικεντρώνονται στο εμπρός μέρος, το οποίο διαθέτει χαρακτηρίζεται από την επανασχεδιασμένη μάσκα με τρισδιάστατο εφέ, τα νέα φωτιστικά σώματα (τεχνολογίας  Bi-Led στις πλουσιότερες εκδόσεις) και αναθεωρημένες εισαγωγές προφυλακτήρα με «κουρτίνες» στα πλαϊνά. Πιο αεροδυναμική εμφανίζεται και η πόρτα της καρότσας, χάρη στην αεροτομή που φιλοξενεί, ενώ το φρεσκάρισμα του πίσω μέρους συμπληρώνουν τα ανασχεδιασμένα φανάρια. Η κορυφαία έκδοση V-Cross των φωτογραφιών επωφελείται από τα έξτρα πλαστικά προστατευτικά, την ποδιά κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα, τις επεκτάσεις των θόλων και τις μαύρες ματ 18άρες ζάντες.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό διατηρεί την αισθητική του απερχόμενου μοντέλου, αλλά ντύνεται με ποιοτικότερα υλικά και περισσότερη τεχνολογία. Η οθόνη αφής των 9 ιντσών διαθέτει και φυσικά κουμπιά, προς βελτίωση της εργονομίας, ενώ το ψηφιακό καντράν των 7 ιντσών χαρακτηρίζεται από τη μεγαλύτερη ευκρίνεια, τα καλύτερα γραφικά και την εκτενέστερη απεικόνιση πληροφοριών. Η Isuzu πρόσθεσε θύρες USB-C για τους εμπρός και τους πίσω επιβάτες, όπως και ένα νέο κλειδί με λειτουργία απομακρυσμένης εκκίνησης κινητήρα, θερμαινόμενη κάμερα για τη λειτουργία των επικουρικών συστημάτων και ενεργό cruise control.

Αναβαθμισμένα παρουσιάζονται και τα ηλεκτρονικά για τις εκτός δρόμους περιηγήσεις, με το νέο «Rough Terrain Mode» να ρεγουλάρει αυτόματα το φρενάρισμα και τις στροφές του κινητήρα, έχοντας το traction control να παρεμβαίνει πλέον και όταν ενεργοποιείται το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ. Η γκάμα των μοτέρ συνεχίζει απαράλλαχτη, με τον ντίζελ των 1.9 λίτρων να παραμένει στους 150 ίππους και τα 350 Nm ροπής, όπως και ο 3.0λιτρος στα 190 άλογα και τα 450 Nm. Ανάλογα με την έκδοση, η ισχύς μεταφέρεται είτε στους πίσω είτε στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου 6 σχέσεων ή ενός αυτόματου ισάριθμων σχέσεων.

Οι πωλήσεις του νέου D-Max έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν τον προσεχή Οκτώβρη στην Ταϊλάνδη, με τις τιμές να ξεκινούν από τις 577.000 μπατ (14.069 ευρώ) και φθάνουν μέχρι τα 1.257.000 μπατ (32.165 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store