Η γκάμα της Porsche 911 επεκτείνεται ακόμα περισσότερο, με την προσθήκη των εκδόσεων GTS σε Coupe και Convertible εκδοχή, αλλά και του «μεσάζοντα» Targa.
Οι Γερμανοί προσφέρουν ευρεία επιλογή μεταξύ τύπων μετάδοσης στις Coupe και Convertible, καθότι διατίθενται τόσο σε πισωκίνητη ή τετρακίνητη μορφή, όσο και σε χειροκίνητη ή PDK. Όλες οι GTS παίρνουν κίνηση από τον 3λιτρο twinturbo εξακύλινδρο boxer, που εδώ αποδίδει 480 ίππους και 570 Nm – μια αύξηση της τάξης των 30 ίππων και 20 Nm συγκριτικά με τις Carrera S. Με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, η Porsche ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ., ήτοι 0,3 δλ. ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση της απερχόμενης GTS. Για το ισάριθμων σχέσεων χειροκίνητο, περιορίζεται στη δήλωση για το λεβιέ πως «έχει αξιοσημείωτα κοντές διαδρομές».
Πέρα από την επιπλέον ισχύ, οι GTS προαιρετικά μπορούν να χάσουν και κιλά. Το πακέτο Lightweight Design αποτελείται από ανθρακονημάτινα καθίσματα, ελαφρύτερα κρύσταλλα για τα πλαϊνά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ, ελαφρύτερη μπαταρία και κατάργηση των πίσω καθισμάτων. Κατόπιν όλων αυτών, το ολικό βάρος πέφτει κατά 25 κιλά. Επιπλέον, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management εμφανίζεται χαμηλωμένη κατά 1 εκατοστό.
Εμφανισιακά οι αλλαγές είναι λιγότερο εκτενείς, περιοριζόμενες σε σκουρόχρωμα φανάρια και αεροδυναμικά βοηθήματα, μαύρες ζάντες και μικροΐνες Race-Tex στις επενδύσεις του εσωτερικού.