Η Porsche συνεχίζει να διευρύνει την γκάμα των plug-in hybrid μοντέλων της μετά την Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, με τις κορυφαίες Cayenne Turbo S E-Hybrid και Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé, οι οποίες είναι οι ισχυρότερες και ταχύτερες όλων των εποχών.
Δείτε ακόμη: Νέες Porsche 911 Carrera Coupe και Cabriolet
Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από ένα 4.0 λτ. V8 biturbo κινητήρα βενζίνης ισχύος 550 ίππων και 770 Nm ροπής και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων και 400 Nm ροπής, τοποθετημένο ανάμεσα στον V8 και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 680 ίππους στις 5.750-6.000 σ.α.λ. και η ροπή τα 900 Nm στις 1.500-5.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, αφού η Cayenne Turbo S E-Hybrid των 2.490 κιλών επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ., από 0-160 χλμ./ώα σε 8,4 δλ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 13,2 δλ. Η μεικτή κατανάλωση που ανακοινώνεται είναι 3,7-3,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 είναι 85-90 γρ./χλμ.
Μέσω της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 14,1 kWh που βρίσκεται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, το μεγάλο SUV μπορεί να διανύσει στην επιλογή E-Power έως 40 χιλιόμετρα και να φτάσει τα 135 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, καταναλώνοντας 18,7-19,6 kWh/100 χλμ. και επιταχύνοντας από 0-60 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει πλήρως σε 2,4 ώρες σε στάνταρ φορτιστή 7,2 kW, ή σε 6 ώρες σε οικιακή πρίζα.
Δείτε ακόμη: «Αρχόντισσα» η νέα Porsche 911 στον τάρανδο (+video)
Επιπλέον των δύο κορυφαίων μοντέλων, η υβριδική γκάμα της Porsche περιλαμβάνει και τη νέα Cayenne E-Hybrid Coupé 3.0 λτ. V6 turbo με συνδυαστική ισχύ 462 ίππων και 700 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 5,1 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 253 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι 3,1-3,2 λτ./100 χλμ., οι εκπομπές CO2 είναι 72-75 γρ./χλμ., η ηλεκτρική κατανάλωση είναι 17,7-18,7 kWh/100 χλμ. και η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει έως τα 43 χλμ.
Για την ενίσχυση των δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, η Cayenne Turbo S E-Hybrid και η Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé εξοπλίζονται με το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), με Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) μπλοκέ διαφορικό πίσω άξονα, με κεραμικά δισκόφρενα, με 21 ιντσών ελαφριές ζάντες αλουμινίου, με το Power Steering Plus και το Sport Chrono Package. Προαιρετικά προσφέρονται αερανάρτηση, 22άρες ζάντες και παθητική τετραδιεύθυνση.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε τη νέα Porsche 911 Carrera 4S