Η Honda αποκάλυψε το εντελώς νέο CR-V, με πολλές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα συγκριτικά με το προγενέστερο, τόσο σε σχεδιασμό, όσο και σε τεχνολογία και μηχανικά μέρη. Η αρχή έγινε με το εικονιζόμενο Αμερικανικών προδιαγραφών, ενώ σύντομα θα δούμε και την ευρωπαϊκή εκδοχή του, η οποία αναμένεται να μην έχει σημαντικές διαφορές, όπως έγινε και με το νέο Civic.
Εξωτερικά διαθέτει μια πιο κομψή σιλουέτα και ένα πιο σικ γενικότερα παρουσιαστικό, από όποια πλευρά και να το δει κανείς. Στο εμπρός άκρο του κυριαρχεί η μεγάλη εξαγωνική μάσκα που πλαισιώνεται από τα λεπτά παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα. Τα πλαϊνά διατρέχει ένα διακριτικό νεύρο στο ύψος των ώμων, ενώ πίσω ακολουθείται το μοτίβο με τα ανάγλυφα, κάθετα φανάρια σχήματος «L». Από πλευράς διαστάσεων, το νέο CR-V έχει μήκος 4.694 χλστ., πλάτος 1.864 χλστ., ύψος 1.692 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Το υπάρχον (ευρωπαϊκό) έχει αντίστοιχα 4.600×1.855×1.689 και 2.662 χλστ. αντίστοιχα.
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του 6ης γενιάς CR-V, θυμίζοντας αρκετά το αντίστοιχο του νέου Civic. Υιοθετεί ευθείες γραμμές, επίπεδες επιφάνειες και την οθόνη αφής του infotainment στην κορυφή του ταμπλό. Επιπλέον, η Honda αναφέρει ότι έχει αναβαθμιστεί σε ποιότητα, ενώ ακόμα μεγαλύτεροι είναι και οι διαθέσιμοι χώροι. Μεταξύ των νέων στοιχείων είναι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 7 ιντσών και η οθόνη αφής των 9 ιντσών του infotainment.
Για την κίνηση του Αμερικανικού CR-V υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολα. Στη βάση τοποθετείται το 1.5 λτ. Turbo των 190 ίππων και 243 Nm ροπής στις 1.700-5.000 σ.α.λ., συνδυασμένο με CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Πιο πάνω βρίσκεται ο υβριδικός κινητήρας με 2λιτρο μοτέρ βενζίνης κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 204 ίππους και τα 335 Nm ροπής.