Η BMW αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες και στοιχεία για τη νέα BMW Z4 δίνοντας στη δημοσιότητα τεχνικά στοιχεία και αριθμούς επιδόσεων. Το νέο roadster της γερμανικής μάρκας το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του σε λίγες ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, θα έχει ως βασική έκδοσή του την sDrive20i, ενώ κορυφαία θα είναι η Μ40i. Ανάμεσά τους θα βρίσκεται η sDrive30i.
Δείτε ακόμη: Εμφύλιος ανάμεσα σε τέσσερις γενιές BMW M3 (+video)
Αναλυτικότερα τώρα, η νέα BMW Z4 έχει συνολικό μήκος 4.324 χλστ. (μακρύτερη κατά 85 χλστ. από την προηγούμενη γενιά της), πλάτος 1.864 χλστ. (πλατύτερη κατά 74 χλστ.) και ύψος 1.304 χλστ. (ψηλότερη κατά 13 χλστ). Από την άλλη το μεταξόνιό της έχει μειωθεί κατά 26 χλστ. όντας πλέον 2.470 χλστ. Κάτι που σύμφωνα με την BMW την κάνει πιο άμεση σε συνδυασμό και με το αυξημένο μετατρόχιο, το οποίο εμπρός είναι στα 1.609 χλστ. (+98 χλστ.) και πίσω 1.616 χλστ. (+57 χλστ.).
Ας περάσουμε όμως και στους κινητήρες της νέας BMW Ζ4, αρχίζοντας από την μικρότερη έκδοση που είναι η sDrive20i. Αυτή εφοδιάζεται με 4κύλινδρο μοτέρ βενζίνης, τεχνολογίας TwinPower Turbo και χωρητικότητας 2.0 λτ. το οποίο αποδίδει 197 ίππους από τις 4.500 έως και τις 6.500 σ.α.λ. και 320 Nm ροπής από τις 1.450 έως και τις 4.200 σ.α.λ. Η μετάδοση στους πίσω τροχούς γίνεται μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,6 δλ. ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 240 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωσή της είναι 6,1 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 139 γρ./χλμ.
Η αμέσως μεγαλύτερη έκδοση είναι η sDrive30i. Αυτή εφοδιάζεται με το ίδιο μοτέρ που συναντάμε και στην μικρότερη έκδοση, το οποίο για την περίσταση αποδίδει 258 ίππους από τις 5.000 έως και τις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 1.550 έως και τις 4.400 σ.α.λ. Και αυτή διαθέτει το ίδιο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 5,4 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωσή της είναι στα 6,1 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 139 γρ./χλμ. CO2.
Από την άλλη, η BMW Z4 M40i έχει κάτω από το καπό της τον 3.0 λτ. εξακύλινδρο TwinPower Turbo βενζινοκινητήρα, απόδοσης 340 ίππων και 500 Nm ροπής το οποίο συνεργάζεται επίσης με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα το κάνει σε μόλις 4,5 δλ. και έχει τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωσή της σύμφωνα πάντα με την BMW είναι στα 7,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπέμπει 168 γρ./χλμ. CO2.
Σε άλλες λεπτομέρειες, η BMW τονίζει πως η ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή του αυτοκινήτου ανοίγει και κλείνει σε δέκα δευτερόλεπτα ακόμη και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπερνά τα 50 χλμ./ώρα. Επίσης, σημαντικό είναι το γεγονός πως ο χώρος αποσκευών είναι στα 280 λίτρα είτε με ανοικτή, είτε με κλειστή την οροφή.
Διαβάστε επίσης: BMW Vision iNext: Το μέλλον της BMW είναι εδώ (+video)
Θυμίζουμε πως το γερμανικό ρόουντστερ θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα την άνοιξη του 2019 και συγκεκριμένα τον Μάρτιο.