Για την απόκτηση ενός αγαθού και πόσο δε μάλλον ενός νέου αυτοκινήτου που στοιχίζει αρκετά λεφτά, γίνεται έρευνα και μπαίνει ένα «ταβάνι» διαθέσιμων χρημάτων, γιατί από εκεί και πάνω η κατάσταση αρχίζει και ζορίζει. Άλλωστε πάντοτε θα πρέπει ο αγοραστής να υπολογίσει και τα χρήματα που απαιτούνται για τα διάφορα αναγκαία έξοδά του (ασφάλιστρα, service, τέλη κυκλοφορίας εφόσον πληρώνει, κ.λπ.). Ένα σύνηθες χαμηλό όριο που τίθεται για νέο οικονομικό αμάξι, είναι οι 20.000 ευρώ. Αυτοκίνητα πόλης όπως μίνι κα μικρά χάτσμπακ μέχρι αυτό το ποσό υπάρχουν αρκετά. Μικρά SUV όμως, λίγα. Μεταξύ αυτών είναι και το Volkswagen T-Cross, το οποίο παράλληλα είναι από τα οικονομικότερα γερμανικά SUV.
Με τιμή από 19.780 ευρώ

To T-Cross με την τιμή προσφοράς των 19.780 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 1.000 ευρώ), αποτελεί το φθηνότερο μοντέλο στην γκάμα της Volkswagen. Ωστόσο είναι ένα καθόλα αξιόλογο αυτοκίνητο που δύναται να εξυπηρετήσει πολλαπλές ανάγκες μετακινήσεων, τόσο στην πόλη όσο και σε ταξίδια με την οικογένεια, χάρη στο συνδυασμό κόμπακτ διαστάσεων με το ευρύχωρο και πρακτικό εσωτερικό του. Στην προαναφερθείσα τιμή διατίθεται το T-Cross 1.0 TSI 95 PS Essential, συνοδευόμενο με όλα τα σύγχρονα «καλούδια» στον εξοπλισμό του. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 7 αερόσακους, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών, infotainment με οθόνη αφής 8 ιντσών, Wireless App-Connect για ασύρματη σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto, Travel Assist με Lane Assist, Side Assist, που προειδοποιεί για οχήματα στα τυφλά σημεία, Pre-Crash, σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών, Adaptive Cruise Control, περιμετρικό φωτισμό με Welcome Light, δερμάτινο τιμόνι, χειρόφρενο και λεβιέ ταχυτήτων, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες, πάτωμα χώρου αποσκευών δύο επιπέδων, προβολείς LED & πίσω φώτα τεχνολογίας LED, πίσω αισθητήρες στάθμευσης και μηχανικό κλιματισμό. Επίσης, συνοδεύεται με εγγύηση για 4 χρόνια ή 80.000 χιλιόμετρα.
Διαπρέπει σε χώρους, πρακτικότητα και ποιότητα

Το μικρότερο SUV της Volkswagen, το T-Cross έχει μήκος 4.127 χλστ., πλάτος 1.760 χλστ., ύψος 1.573 χλστ. και μεταξόνιο 2.551 χλστ. Κοινώς, είναι από τα πιο κόμπακτ B-SUV της αγοράς, αφού σε μήκος είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από τα μικρά χάτσμπακ των 4+ μέτρων. Εντούτοις οι χώροι που προσφέρει για τους επιβάτες και τις αποσκευές συγκρίνονται με μεγαλύτερων οχημάτων. Στο πίσω τμήμα της καμπίνας κάθονται και οι πιο ψηλοί χωρίς πρόβλημα, ενώ την ευελιξία αυξάνει πολύ το συρόμενο πίσω κάθισμα. Ανάλογα τη θέση του η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ξεκινά από τα 385 λίτρα και φτάνει έως και τα 455 λίτρα. Συν τοις άλλοις το εσωτερικό του T-Cross διακρίνεται και για την προσεγμένη ποιότητά του. Το μαλακό υλικό στο άνω μέρος του ταμπλό και η γεροδεμένη συναρμογή προσδίδουν μια στιβαρή αίσθηση, όπως άλλωστε μας έχει «συνηθίσει» για πολλά χρόνια η Volkswagen. Επίσης, κρίνεται θετικά και τον τομέα της εργονομίας, αφού όλα τα χειριστήρια είναι σωστά «τακτοποιημένα», ενώ ο οδηγός βρίσκει εύκολα την ιδανική θέση.
Καλές επιδόσεις και «ώριμη» οδική συμπεριφορά

Το T-Cross των 19.780 ευρώ συνδυάζεται με το γνωστό turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 TSI στη βασική έκδοση ισχύος του. Αποδίδει 95 ίππους και 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. και η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με το εύχρηστο χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων. Το μοτέρ αυτό επιταχύνει το μικρό SUV των 1.258 κιλών στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,2 δλ. και μέγιστη ταχύτητα φτάνει έως τα 180 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση σε μεικτές ρεαλιστικές συνθήκες βρίσκεται στα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 124 γρ./χλμ. «πληρώνει 79 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας. Στο δρόμο εκτιμάται αμέσως ή πολύ καλή ποιότητα κύλισης, η οποία μαζί με τη στιβαρότητα του πλαισίου και της όλης κατασκευής γενικότερα ενισχύουν την άνεση και την ασφάλεια. To Τ-Cross είναι ευθύβολο στους αυτοκινητόδρομους και στρίβει με σιγουριά σε επαρχιακούς ορεινούς δρόμους, συν του ότι είναι εύκολο στο χειρισμό, στο παρκάρισμα και ευέλικτο στην πόλη.












































