Οι ανακλήσεις ονόματα και στάτους δεν κοιτούν, ιδιαίτερα όταν υπάρχουν εξαρτήματα που γενικά, μπορεί να δείξουν ευπάθεια σε συγκεκριμένες καταστάσεις. Η Bentley Bentayga, ας πούμε, μια φορά κι έναν καιρό κυκλοφορούσε με ντίζελ κινητήρα. Όμορφα, ωραία και πάνω από όλα, αξιόπιστα. Πλέον όμως, η βασική έκδοση κινείται από plug-in υβριδικό σύνολο. Το οποίο, όσο να είναι, βγάζει περισσότερες ζημιές από έναν πατροπαράδοτο θερμικό κινητήρα.
Η Bentayga Hybrid συνδυάζει τον 3.0 V6 twinturbo με ηλεκτροκινητήρα, σε μια plug-in υβριδική διάταξη 462 ίππων και 700 Nm, που επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,5 δλ. και φτάνει μέχρι τα 250 χλμ./ώρα τελικής. Η μπαταρία των 18 kWh (14,3 kWh αξιοποιήσιμα) επιτρέπει κίνηση μόνο με το ρεύμα για ως 46 χλμ., αλλά σύμφωνα με το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) έχει μια τάση να υπερθερμαίνεται σε υψηλές θερμοκρασίες. Κάτι που οδήγησε στην έκδοση προγράμματος ανάκλησης για 130 αυτοκίνητα στην Αμερική, χρονολογίας από Φλεβάρη μέχρι Νοέμβρη του 2023. Ο προμηθευτής της συστοιχίας, Samsung SDI Hungary, έχει ήδη ειδοποιηθεί ώστε να προβεί στους απαραίτητους ελέγχους, καθώς τα στοιχεία της μπαταρίας ενδέχεται να υποφέρουν από αστάθεια. Κάτι που σημαίνει ότι η εν λόγω δυσλειτουργία, μπορεί να εμφανιστεί και σε αυτοκίνητα πέραν της αμερικανικής αγοράς.
Παρόλα αυτά, Bentley και Samsung SDI Hungary διαβεβαιώνουν πως δεν υπάρχει ο παραμικρός κίνδυνος πυρκαγιάς. Οι δικλείδες ασφαλείας φτάνουν σε σημείο μέχρι πλήρους απενεργοποίησης της μπαταρίας και του ηλεκτρικού σκέλους γενικότερα, προκειμένου να αποφευχθεί έστω και η ελάχιστη πιθανότητα για εκδήλωση φωτιάς. Σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά από τον βενζινοκινητήρα, που παράγει 340 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 450 Nm στις 1.340-5.300 σ.α.λ.

































