Το Opel Calibra μπορεί να είναι ελαφρώς παρεξηγημένο/παραγνωρισμένο, όμως αποτέλεσε ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 90. Τόσο η πολιτική, όσο και η αγωνιστική του έκδοση.
Την δεύτερη την ξέρουμε από τις επιτυχίες στο DTM. Το κανονικό Calibra, έμεινε στην Ιστορία ως ένα από τα πιο αεροδυναμικά σχήματα όλων των εποχών, καθώς εν έτει 1989 παρουσίασε συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,26. Είναι χαρακτηριστικό πως το Astra χρειάστηκε να περάσουν 30 χρόνια για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο (και να το ξεπεράσει, από την προηγούμενη γενιά του Sports Tourer). Το Calibra, λοιπόν, σημείωσε αρκετά καλή εμπορική πορεία, πουλώντας 240.000 μονάδες μέχρι το 1997 που σταμάτησε η παραγωγή του. Οπότε λογικά, δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζει πρόβλημα κάποιος που θέλει σήμερα να αποκτήσει ένα μεταχειρισμένο.
Όμως οι ιδιοκτήτες του γερμανικού sportscar εκτιμούν τις αρετές των καμαριών τους και δεν τα πουλάνε! Ενδεικτικά, στο Mobile.de υπάρχουν μόλις 81 αυτοκίνητα από όλη την Ευρώπη. Αν μιλάμε για Αμερική; Όλα κι όλα 10 πέρασαν τον Ατλαντικό! Ένα εξ αυτών είναι το συγκεκριμένο, μοντέλο του 1992 και εισηγμένο από την Πολωνία. Κάτω από το καπό έχει τον βασικό 8βάλβιδο 2.0λιτρο κινητήρα των 116 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 170 Nm στις 2.600 σ.α.λ. Οι επιδόσεις που εξασφάλιζε με το 5άρι χειροκίνητο δεν ήταν άσχημες, αλλά ούτε γρήγορες (0-100 χλμ./ώρα σε 10,0 δλ., τελική 200 χλμ./ώρα).
Το εν λόγω Calibra με τον C20NE ανήκει σε συλλέκτη, ο οποίος αποφάσισε να το αποχωριστεί για να κάνει χώρο στο γκαράζ του. Είναι σε υπερ-άριστη κατάσταση (βάσει περιγραφής και φωτογραφιών), έχοντας το πολύ σπάνιο τιρκουάζ χρώμα στο αμάξωμα και 146.000 χλμ. στο οδόμετρο – εκ των οποίων τα 4.000 έγιναν σε ταξίδι/γύρο της Ευρώπης. Το αντίτιμο; Κάτω από 9.000 ευρώ (9.700 δολάρια/8.895 ευρώ), για ένα future -αν όχι, ήδη- classic.