Το best seller μοντέλο της Renault, το νέο Clio προσφέρεται τώρα σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρων, μεταξύ των οποίων η μεγαλύτερη μείωση αφορά το Clio E-Tech με το full hybrid μηχανικό σύνολο. Στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος βρίσκεται το Clio 1.0 TCe 100 LPG, όπως και το μοναδικό ντίζελ supermini, το Clio 1.5 Blue dCi 100. Επίσης, το βασικό Clio authentic SCe 65 με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα των 65 ίππων καταργήθηκε από την γκάμα.
Νέες τιμές Renault Clio:
- 1.0 TCe 90 evolution: από 19.400€ (20.570€ πριν)
- 1.0 TCe 100 LPG evolution: από 19.900€ (21.870€ πριν)
- 1.0 TCe 100 LPG techno: από 21.400€ (23.680€ πριν)
- 1.5 Blue dCi 100 evolution: από 21.900€ (23.970€ πριν)
- 1.6 Ε-Tech 145 evolution: από 24.400€ (28.670€ πριν)
- 1.6 Ε-Tech 145 techno: από 25.900€ (30.260€ πριν)
- 1.6 Ε-Tech 145 esprit Alpine: από 27.900€ (32.950€ πριν)
Ξεκινώντας από το επίπεδο εξοπλισμού evolution που συνδυάζεται με όλους τους κινητήρες, περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, οθόνη πολυμέσων 7 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι, προβολείς LED, αισθητήρες φωτός και βροχής και αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω.
Στο Clio techno προστίθενται κάμερα οπισθοπορείας, κάρτα Renault hands-free, αυτόματος κλιματισμός, Drive Mode, ατμοσφαιρικός φωτισμός, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, πλοήγηση, φιμέ πίσω κρύσταλλα, διαφορετικές επενδύσεις και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Στην κορυφαία έκδοση esprit Alpine (μόνο στο Ε-Tech) τοποθετούνται πιο σπορ προφυλακτήρες, σπορ καθίσματα, πεντάλ αλουμινίου, διαφορετικές επενδύσεις, σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου, adaptive cruise control, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας φώτων, ασύρματη φόρτιση κινητού, πίνακας οργάνων 10 ιντσών και οθόνη πολυμέσων 9,3 ιντσών.
Περνώντας στους κινητήρες, ο αρχικός αμιγώς βενζίνης 1.0 TCe αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm. Με μόνο 500 ευρώ παραπάνω, ο διπλού καυσίμου 1.0 TCe LPG με τους 100 ίππους και τα 170 Nm ροπής συμφέρει σαφώς περισσότερο, αφού με τη χρήση του υγραερίου εξασφαλίζει μεγάλη οικονομία σε κόστος καυσίμου. Ενδεικτικά, με μεικτή πραγματική κατανάλωση 9 λτ./100 χλμ. και μέση τιμή LPG στα 0,977 ευρώ/λτ., τα 100 χλμ. στοιχίζουν 8,8 ευρώ. Εξαιρετικός είναι και ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi των 100 ίππων και 260 Nm ροπής. Με μεικτή ρεαλιστική κατανάλωση 5,4 λτ./100, τα 100 χλμ. στοιχίζουν 8,8 ευρώ (με τιμή diesel 1,622 ευρώ/λτ.). Πολύ καλό είναι και το full hybrid σύνολο 1.6 Ε-Tech με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων. Είναι το μόνο στην γκάμα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για αρκετές αποστάσεις σε αστικό περιβάλλον. Με μέση κατανάλωση δοκιμής στα 5,5 λτ./100 χλμ. και τιμή 95άρας αμόλυβδης στα 1,834 ευρώ/λτ., τα 100 χλμ. κοστίζουν 10 ευρώ.