Όλοι λαχταρούμε ένα Koenigsegg, κανείς μας δεν μπορεί να το αποκτήσει. Toyota Carina όμως; Πανεύκολα μπορούμε να κάνουμε μια γύρα στις αγγελίες και να βρούμε μία, ακόμα και κάτω από τα 1.000 ευρώ. Άπαξ και βρούμε μια τέτοια, ένα συνεργείο από το Βιετνάμ μπορεί να μας προικίσει με Jesko!
Όχι γνήσιο, βέβαια, αυτό έλειπε. Αλλά η απίστευτα πειστική και ρεαλιστική ρέπλικα εγγυάται ότι θα τραβήξει όλα τα βλέμματα. Μια παρέα μηχανικών και φανοποιών από την ασιατική χώρα αποφάσισαν να φτιάξουν το δικό τους Jesko, χρησιμοποιώντας ένα Espero σαν θεμέλια (λάθος η περιγραφή του video που αναφέρει Toyota). Οι άνθρωποι πάτησαν πάνω σε μια μινιατούρα του ιταλικού hypercar, κατασκευάζοντας τη ρέπλικα στο μεγαλύτερο μέρος της με το μάτι! Όχι μέσω μεταφοράς σχεδίων και blueprints από CAD ή 3D εκτυπώσεις, αλλά παραδοσιακά. Το αμάξωμα κατασκευάζεται από fiberglass και προς τιμήν των Βιετναμέζων, πλησιάζει σε τεράστιο βαθμό την εικόνα εκείνου από το πραγματικό Koenigsegg. Πολύ κοντά στο σχέδιο και οι ζάντες, ενώ εντυπωσιάζει το γεγονός πως το τελικό αποτέλεσμα πλησιάζει και σε διαστάσεις το σουηδικό dreamcar.
Κάτω από το παρουσιαστικό, φυσικά δεν υπάρχει twinturbo V8 κινητήρας. Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, μετάδοση και εννοείται μοτέρ προέρχονται από την Carina, κάτι που σημαίνει πως η εκπληκτικής ποιότητας ρέπλικα κινείται από τον 16βάλβιδο τετρακύλινδρο 1.600άρη των 110 ίππων και 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ουδεμία σχέση με τα 1.600 άλογα του Jesko, αλλά για 97 ευρώ και τα 110 άλογα είναι η απόλυτη ευκαιρία. Οι Βιετναμέζοι αγόρασαν το μεσαίο Toyota έναντι μόλις 100 δολαρίων (που είναι καλά λεφτά εκεί, βέβαια), ωστόσο δεν αποκαλύπτεται το κόστος μετατροπής σε Jesko. Όσο και να πήγε, ούτε κλάσμα των 2,5 εκατ. ευρώ που κοστίζει το Koenigsegg.