Η BMW M5 E39 κατά γενική ομολογία είναι η καλύτερη Μ5 που έχει βγει από τις πύλες του βαυαρικού εργοστασίου και μία από τις σπουδαιότερες Μ όλων των εποχών. Η «βροντή» του ατμοσφαιρικού V8 των 4.9 λίτρων, το άψογο ζύγισμα του πλαισίου, η εξαιρετική ρύθμιση της ανάρτησης, το κούμπωμα του χειροκίνητου 6ταχυτου κιβωτίου και η ηλεκτρονική «ελευθερία», εκπεφρασμένη από την παρουσία μόνο ενός ABS κι ενός ESP, συνδυάζονται ιδανικά (και ηδονικά) για την δημιουργία του «απόλυτου μηχανήματος οδήγησης».
Όσα άλογα και να έχει η σημερινή, όσες δυνατότητες, όσο κι αν διακτινίζεται στο 0-100 χλμ./ώρα, όσο κι αν θέτει ρεκόρ ισχύος, η πιο αγαπημένη M5 όλων (ή των περισσότερων, γιατί έχει καλό κοινό και η V10 E60) παραμένει η 39άρα. Καλύτερη απόδειξη από τις τιμές που πιάνουν οι μεταχειρισμένες, ενδεχομένως να μην υπάρχει. Να ρίξουμε μια ματιά στη συγκεκριμένη, γυαλιστερή και κατάμαυρη; Το Carbon Black Metallic χρώμα που ντύνει το αμάξωμα δεν είναι κάποια ιδιαίτερη απόχρωση, αλλά ταιριάζει γάντι στις αναλογίες της 39άρας καθώς χαρίζει απλόχερα επιβλητικότητα στη διαχρονική σιλουέτα της.
Τα σχόλια για την κατάσταση του αμαξώματος περιττεύουν, καθότι πολύ άνετα θα μπορούσε να ανήκει σε ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει για το εσωτερικό, που καλύπτεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από Caramel Nappa Heritage δέρμα και προσφέρει σημερινές ανέσεις (όπως σύστημα πλοήγησης και αισθητήρες παρκαρίσματος), παρότι η E39 μάς έρχεται από το 2003.
Ουδεμία σχέση με τη χρονολογία της εν λόγω «Μπέμπας» δεν έχει η ένδειξη του οδόμετρου, μιας και αναγράφει μόλις 633 μίλια (1.019 χλμ.). Κατά συνέπεια, και δεδομένης της παρουσίας καινούργιων ελαστικών, τα 400 άλογα στις 6.600 σ.α.λ. και τα 500 Nm στις 3.800 σ.α.λ. που είχε πριν 19 χρόνια, πιθανότατα παραμένουν στην ολότητά τους – άρα και τα 5,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα (250 χλμ./ώρα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη η τελική, σταθερά). Κι όλα αυτά σε πολύ νορμάλ τιμή για τα δεδομένα των M5 E39. Προς το παρόν στις 57.000 δολάρια (54.185 ευρώ) το ανώτερο μπιντάρισμα στο Bring a Trailer, τη στιγμή που έχουμε δει αντίστοιχες BMW να ξεπερνούν ακόμα και τις 200.000 ευρώ.