Αν προσπαθήσουμε να βάλουμε σε σειρά τις εκδόσεις του Pagani Zonda, θα χρειαστούν δυο σελίδες. Παρότι έχουν υπάρξει δυο μοντέλα μετά από αυτό (Huayra και Utopia), τα ειδικά Zonda δεν σταματούν να εμφανίζονται. Πριν λίγες μέρες έκανε «τσα» ένα άγνωστο Zonda, το οποίο φέρεται να είναι το απολύτως τελευταίο που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Το όνομά του; Ιδεατά ταιριαστό: Arrivederci!
Το αυτοκίνητο είναι το υπ’ αριθμόν 140 σασί, έχοντας αγοραστεί από Αμερικανό συλλέκτη πριν αρκετά χρόνια. Άγνωστο πόσα, καθότι κλεισμένο σε γκαράζ και δίχως λεπτομέρειες από τον κάτοχό του. Το Zonda Arrivederci βασίζεται στη σειρά 760, όπως φανερώνει το κραυγαλέο αεροδυναμικό body kit που ορίζει το αμάξωμα. Φυσικά όλα κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, με το συνδυασμό χρυσαφί-μαύρο να είναι μοναδικός για το Arrivederci, όπως και οι πινελιές κόκκινου-μπλε σε πολλά σημεία των αεροδυναμικών βοηθημάτων.
Παρόμοιο χρωματικό μοτίβο και στα ανθρακονημάτινα πάνελ του εσωτερικού, όπου βέβαια όλα τα βλέμματα πηγαίνουν στο κατακόκκινο χρώμα που καλύπτει καθίσματα, ταμπλό και τιμόνι. Η ταμπέλα με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής φανερώνει τη μοναδική φύση του συγκεκριμένου Zonda, το οποίο μέχρι τώρα δεν γνωρίζαμε καν πως υπήρχε.
Στο μηχανοστάσιο φωλιάζει το ατμοσφαιρικό V12 θηρίο των 7.3 λίτρων από τη Mercedes-AMG, με απόδοση 760 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 850 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3,0 δλ. (ποτέ δεν έδωσε ακριβές νούμερο η Pagani, λέγεται ότι έχει μετρηθεί και στα 2,5 δλ.) και την τελική να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα. Το κόστος του Zonda Arrivederci δεν αποκαλύπτεται, αλλά δεδομένα μιλάμε για πολύ πάνω από εκατομμύριο.