H Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. γιορτάζει φέτος 100 χρόνια από την ίδρυσή της και για το λόγο αυτό προχωρά σε μια επετειακή προσφορά για το Nissan Juke Hybrid. Συγκεκριμένα, για τους πρώτους 100 πελάτες, προσφέρει το Nissan Juke Hybrid σε ανεπανάληπτη τιμή. Με έκπτωση 6.000 ευρώ επί του ισχύοντος τιμοκαταλόγου, τα 100 συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα διατεθούν στην τελική τιμή των 25.900 ευρώ για την έκδοση N-Connecta και αντίστοιχα στην τελική τιμή των 29.900 ευρώ για την Techna.
Αναφορικά με τον εξοπλισμό του Juke Hybrid, από το N-Connecta είναι πλούσιος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει τα εξής: 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, οθόνη 7 ιντσών στον πίνακα οργάνων, οθόνη infotainment 8 ιντσών, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. Στο κορυφαίο επίπεδο Techna προστίθενται προειδοποίηση τυφλού σημείου, προειδοποίηση κάθετης κίνησης αντικειμένου κατά την οπισθοπορεία, κάμερα περιμετρικής θέασης, σύστημα πλοήγησης, Adaptive cruise control, αμάξωμα με διχρωμία, ζάντες 19 ιντσών, μερικώς δερμάτινα (συνθετικά) καθίσματα, ατμοσφαιρικό φωτισμό και ηχοσύστημα Bose.
Το full hybrid σύνολο που κινεί το Juke Hybrid αποδίδει συνδυαστικά 145 ίππους. Αποτελείται από ένα 1.600άρη βενζινοκινητήρα ισχύος 94 ίππων και 148 Nm ροπής, ένα ηλεκτρικό μοτέρ 49 ίππων και 205 Nm ροπής και μια μίζα/γεννήτρια υψηλής τάσης 20 ίππων. Η ηλεκτρική ενέργεια αντλείται από μια μπαταρία 1,2 kWh, ενώ για τη μετάδοση της κίνησης φροντίζει ένα εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, με τις 4 ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τις 2 ταχύτητες για την ηλεκτρική κίνηση.
Το Juke Hybrid επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και εκπέμπει 114 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει ότι δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει στο Δακτύλιο της Αθήνας καθημερινά. Η μεικτή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται στα 5,5 λτ./100 χλμ., όμως στην πόλη πέφτει τα 4,5 λτ./100 χλμ. λόγω της ηλεκτρικής κίνησης. Μπορεί να φτάσει μέχρι τα 55 χλμ./ώρα αμιγώς ηλεκτρικά και με την μπαταρία να φορτίζεται αυτόματα, κάθε φορά που ο οδηγός πατάει φρένο, σηκώνει το πόδι του από το γκάζι ή με τη βοήθεια του θερμικού κινητήρα.