Τα ντίζελ αυτοκίνητα, ειδικά τα λίγα σπορ με τέτοιους κινητήρες που έχουν απομείνει, πάντα θα έχουν ξεχωριστή θέση στις καρδιές μας. Κάποια στιγμή θα καταργηθούν, όμως ακόμα το λέει η αυταναφλεγόμενη καρδούλα τους. Η Manhart το γνωρίζει και αναγνωρίζει την αξία τους, μετατρέποντας την M340d σε «οβίδα» που εν κινήσει μπορεί να εκθέσει ακόμα και τη M3.
Εξωτερικά, ο κλασικός -για αυτοκίνητο του Γερμανού βελτιωτή- χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί δίνει τη θέση του σε εκείνον του μαύρου-ασημί, με τις χαρακτηριστικές λωρίδες στη δεύτερη απόχρωση και τις ζάντες των 20 ιντσών, σε ελαστικά 255/30 και 275/30 εμπρός-πίσω, στην πρώτη. Το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω), η επικάλυψη carbon στις απολήξεις της εξάτμισης και η χαμηλωμένη (-40 χλστ. μπροστά, -30 χλστ. πίσω) ανάρτηση της H&R ολοκληρώνουν το πιο απειλητικό look, προϊδεάζοντας για τα τεκταινόμενα κάτω από το καπό.
Εκεί ο 3.0λιτρος twinturbo εξακύλινδρος εν σειρά πετρελαιοκινητήρας δέχεται πολύ ευχάριστα το πρόγραμμα MHtronik, το οποίο του προσφέρει απλόχερα 40 ίππους και 70 Nm παραπάνω από την εργοστασιακή επίδοση. Οι 340 ίπποι και τα 700 Nm γίνονται 380 άλογα/770 Nm, με ένα απλό 1ο στάδιο. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η βενζινοκίνητη M340i αποδίδει 382 ίππους και «μόλις» 500 Nm. Την MH3 400D, όπως ονομάζεται η βελτιωμένη M340d, δεν μπορεί να κοντράρει σε ροπή ούτε η Μ3 CS των 550 ίππων, που δεν ξεπερνά τα 649 Nm. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν τίθεται αμφιβολία πως η 400D θα επιταχύνει ταχύτερα στο 0-100 χλμ./ώρα από τα 4,6 δλ. της M340d, ενώ θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη η αφαίρεση του κόφτη των 250 χλμ./ώρα.