To Hyundai Ioniq 5 N έκανε ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed, και μαζί πάταγο με τις επιδόσεις, το θέαμα και την τεχνολογία που προσφέρει. Κυριότερα, όμως, το πιο ισχυρό αυτοκίνητο που έχει βγει έως σήμερα από την Κορέα, εντυπωσίασε τους πάντες με τη φοβερή του εγγύτητα στα βενζινοκίνητα στάνταρ παρότι ηλεκτρικό.
Η ναυαρχίδα του N Division εφοδιάζεται με σειρά συστημάτων, που συνθέτουν μια αλυσίδα οδηγικής απόλαυσης. Το σύστημα N Drift Optimizer κατανέμει τη ροπή εμπρός-πίσω, αλλάζοντας παράλληλα τη σκληρότητα της ανάρτησης, την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης και την απόκριση του e-LSD (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης), προκειμένου να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για ατελείωτες πλαγιολισθήσεις. Στο ίδιο μήκος κύματος το Torque Kick Drift, που μιμείται την «κλωτσιά» στο συμπλέκτη (το συμπλεκτάρισμα, κοινώς) και βοηθά τόσο στο έναυσμα, όσο και τη διατήρηση του drift.
Το Ioniq 5 N μπορεί να είναι ηλεκτρικό, αλλά μπορεί να μιμηθεί τους ήχους των i30 N και Kona N μέσω του συστήματος Virtual Shift Mode. Όταν ο οδηγός τραβήξει ταυτόχρονα τα paddles πίσω από το τιμόνι, το Ioniq 5 N αποκτά βενζινοκίνητη διάθεση και παράγει τεχνητά ήχους κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά και αλλαγών σχέσεων. To N e-shift προσομοιώνει τη λειτουργία του 8τάχυτου DCT, δίνοντας μικρά «κοψίματα» και «τινάγματα» στα εικονικά ανεβοκατεβάσματα ταχύτητας. Κι όπως μπορούμε να απολαύσουμε στο video, όλα λειτουργούν στην εντέλεια.
Οι 610 ίπποι και τα 740 Nm (650 άλογα/770 Nm για 10 δλ., μέσω του N Grin Boost) από τους δυο ηλεκτροκινητήρες «βασανίζουν» τα πίσω λάστιχα, δημιουργώντας ένα εντυπωσιακό νέφος καπνού και τρομερές γωνίες πλαγιολίσθησης, σαν ένα εξαιρετικά καλοστημένο πισωκίνητο. Εικόνα που κανονικά στα EVs, συνοδεύεται μόνο από τον ήχο των ελαστικών. Στο Ioniq 5 N ωστόσο έχουμε κανονικά