Από ένα καινούργιο αυτοκίνητο και ειδικά SUV, ο πελάτης έχει υψηλές απαιτήσεις, δεδομένου ότι για την απόκτησή του θα δώσει αρκετά χρήματα, ανάλογα πάντα με τις οικονομικές του δυνατότητες. Στην κατηγορία των μικρών SUV απαιτούνται πλέον -σε πολλές περιπτώσεις- γύρω στις 25.000 ευρώ για κάποιο μοντέλο με όλο τον εξοπλισμό, αποδοτικό κινητήρα, τις απαραίτητες ανέσεις και γενικά χωρίς να γίνουν παραχωρήσεις.
Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 mHEV Titanium
Αυτά τα απαιτούμενα και αρκετά ακόμα προσφέρει απλόχερα το Ford Puma από την πρώτη έκδοση 1.0 EcoBoost 125 mHEV Titanium, στην τιμή των 24.995 ευρώ. Να σημειωθεί ακόμα ότι η απόκτησή του (όπως και όλων των Puma) γίνεται πιο εύκολη και συμφέρουσα χάρη στα προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης της Ford Finance, τα οποία προβλέπουν μεταξύ άλλων χαμηλό επιτόκιο από 2,99% και σταθερές μηνιαίες δόσεις με ευέλικτη περίοδο αποπληρωμής διάρκειας έως 84 μηνών. Ενδεικτικά, στο συγκεκριμένο Puma η μηνιαία δόση βγαίνει 250 ευρώ για 60 μήνες, με προκαταβολή 11.300 ευρώ και ποσό χρηματοδότησης 13.695 ευρώ. Επίσης, συνοδεύεται από 8ετή εργοστασιακή εγγύηση της Ford Protect.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν σχεδόν τα πάντα: 6 αερόσακοι • Σύστημα αποφυγής σύγκρουσης • Σύστημα αναγνώρισης οδικών σημάτων • Οθόνη αφής 8 ιντσών • Σύστημα πλοήγησης • Αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας προβολέων • Προβολείς ομίχλης LED • Air Condition • Εξωτερικοί καθρέφτες ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι • Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος • Drive Modes (Normal, Eco, Sport, Slippery & Trail) • Ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών.
Σβέλτες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση
Σταθερή αξία αποτελεί ο 1.000άρης EcoBoost, ο οποίος μαζί με τη mild hybrid τεχνολογία και την απενεργοποίηση κυλίνδρου, βρίσκεται στην καλύτερη φάση της πολυβραβευμένης πορείας του. Το τράβηγμα εντυπωσιάζει, ακόμα και από τις πολύ χαμηλές στροφές, αφού τα 170 Nm αποδίδονται από τις μόλις 1.400 σ.α.λ., ενώ με το overboost φτάνει έως τα 200 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Επίσης, μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. που αποδίδεται η μέγιστη ισχύς των 125 ίππων, δεν υπάρχει το παραμικρό κόμπιασμα. Οι επιδόσεις σε κάθε περίπτωση είναι σβέλτες (0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ.), με μέση πραγματική κατανάλωση στα 6,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 στα 122 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Ευχάριστο και άνετο στην οδήγηση
Από τα χαρακτηριστικά του Puma που κεντρίζουν αμέσως το ενδιαφέρον του οδηγού, είναι και η οδική του συμπεριφορά. Στην έκδοση Titanium οι αναρτήσεις του είναι ένα «κλικ» λιγότερο σφιχτές από του ST-Line, που σημαίνει ότι ισορροπούν καλύτερα την άνεση με το κράτημα στις καθημερινές αστικές διαδρομές, με τους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους. Παράλληλα το μικρό SUV της Ford στρίβει με σιγουριά ακόμα και υπό πίεση, ενώ περνά από τα μπαλώματα και τις λακκούβες των δρόμων με ποιοτικό τρόπο χωρίς να «κοπανάει».
Προσεγμένο και στο εσωτερικό του
Τίποτα δεν λείπει και από το εσωτερικό του Ford Puma, αφού θα καλύψει τις απαιτήσεις της πλειοψηφίας του κοινού που κοιτάει για ένα καινούργιο μικρό SUV. Η ποιότητα και η συναρμογή βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα, με τα υλικά που χρησιμοποιούνται στο ταμπλό να αποτελούνται στο μεγαλύτερο μέρος από λεπτό μαλακό πλαστικό. Οι χώροι των επιβατών του Puma ικανοποιητικοί τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος, ωστόσο οι πιο ψηλοί θα αναζητήσουν περισσότερο αέρα για το κεφάλι πίσω. Οι αποσκευές τους, αντίθετα, θα βολευτούν με περισσή «άπλα», καθώς το πορτμπαγκάζ φτάνει τα 456 λίτρα, εκ των οποίων τα 80 λίτρα βρίσκονται κάτω από το δάπεδο, στο αδιάβροχο MegaBox.