Ήρθε στην Ελλάδα η πιο σκληροπυρηνική Porsche Boxster μέχρι σήμερα, η οποία παράλληλα είναι με διαφορά και η πιο ακριβή στα 26 χρόνια πορείας του μοντέλου. Η 718 Spyder RS ξεκινά την εμπορική της καριέρα στη χώρα μας, με αντίτιμο που την καθιστά ακριβότερη από τις περισσότερες μη Turbo ή GT3 εκδόσεις της 911!
Η -επί της ουσίας- ανοιχτή εκδοχή της Cayman GT4 RS κοστολογείται ακριβώς το ίδιο με εκείνη, ήτοι 237.440 ευρώ. Τιμή που τοποθετεί τη Spyder RS σχεδόν 90.000 ευρώ πάνω από την απλή Spyder (147.900 ευρώ) και 104.000 ευρώ από την Boxster GTS (133.020 ευρώ). Η κορυφαία έκδοση του roadster από το Τσουφενχάουζεν είναι πιο ακριβή από όλες τις 911 (επαναλαμβάνουμε, πλην Turbo και GT3), ακόμα και από τις κουπέ GTS. Μόνο οι Carrera GTS/Carrera 4 GTS Cabriolet (240.230 και 251.350 ευρώ αντίστοιχα), η Targa GTS (επίσης 251.350 ευρώ) και η επετειακή Edition 50 Years Porsche Design (294.400 ευρώ) ξεπερνούν την 718 Spyder RS σε κόστος αγοράς.
Με αυτές τις 237.440 ευρώ αποκτάς τον ίδιο προφυλακτήρα και τις 20άρες ζάντες της Cayman GT4 RS, ανθρακονημάτινο καπό, διαχύτη από το ίδιο εξωτικό υλικό, αεροδυναμικό κάλυμμα που «ενώνει» τα προσκέφαλα με το αμάξωμα, και μια πολύ γοητευτική αεροτομή πίσω, η οποία απαρνείται την ακραία φιλοσοφία της GT4 RS και υιοθετεί ένα -πολύ πιο ταιριαστό με το σχήμα του αμαξώματος- ductail spoiler.
Στο εσωτερικό συναντάμε βουρτσιμένο αλουμίνιο, ανθρακονήματα και alcantara, ενώ με το πακέτο Weissach RS (19.568 ευρώ η τιμή του, στις 257.008 ευρώ το συνολικό αντίτιμο) το carbon πληθαίνει. Το ίδιο συμβαίνει και στο αμάξωμα, ενώ το προαιρετικό πακέτο φέρνει μαζί του -εκτός από την εξάτμιση τιτανίου- «γυμνό» ανθρακόνημα στο καπό, πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα και ένα μεγαλύτερο Gurney flap για αεροτομή.
Ως γνήσια Porsche RS, η 718 Spyder δεν θα μπορούσε να μην κάνει δίαιτα. Μόνο η νέα οροφή (που στην ουσία είναι ένα κομμάτι αποσπώμενου μουσαμά) εξοικονομεί 7,2 κιλά σε σχέση με την κανονική Spyder και 16,3 κιλά συγκριτικά με την απλή Boxster (1.410 κιλά στο σύνολο). H ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Active Suspension Management συνδυάζεται με ελατήρια χαμηλώματος 30 χλστ. και πιο μαλακά αμορτισέρ σε σχέση με την Cayman GT4 RS, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Ούτε φυσικά ο 4.0λιτρος ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer, απόδοσης 500 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και 450 Nm ροπής! Ο συνδυασμός του με το 7άρι PDK επιταχύνει την 718 Spyder RS στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ., στο 0-200 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. (αμφότερα νούμερα ταυτόσημα της GT4 RS) και μέχρι τα 308 χλμ./ώρα (-7 χλμ. συγκριτικά με την κορυφαία Cayman).