Η Ford ανακοίνωσε πέρσι το επικείμενο τέλος παραγωγής του Fiesta, που μετράει μήνες εμπορικής πορείας πριν ρίξει τέλος σε μια επιτυχημένη πορεία 47ετών, τον προσεχή Ιούνιο. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως όποιος θέλει καινούργιο Fiesta δεν θα μπορεί να το αποκτήσει και μετά το «στοπ» στο εργοστάσιο. Αρκεί να ψάχνει για αγωνιστικό.
Η M-Sport Polland παρουσίασε το νέο Fiesta Rally3 Evo, που θα ριχτεί στη μάχη με το επίσης νέο Renault Clio Rally3 στην τρίτη τη τάξει κατηγορία του WRC. Οι προδιαγραφές αποτελούν μίξη των αυτοκινήτων παραγωγής και εκείνων των δυο ανώτερων βαθμίδων (Rally2 και Rally1) του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, καθώς από τη μια έχουμε κινητήρα και πλαίσιο που βασίζονται στα αντίστοιχα του πολιτικού μοντέλου, αλλά συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης (μπλοκέ διαφορικά εμπρός-πίσω), υδραυλικό χειρόφρενο και 5άρι σειριακό κιβώτιο. Το Fiesta Rally3 πατάει στο ST, έχοντας τον 1.500άρη τρικύλινδρο τούρμπο EcoBoost κάτω από το καπό, με απόδοση 235 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 415 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
Το Evo χαρακτηρίζεται από το αναβαθμισμένο πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων, στο οποίο δεσπόζει η νέα αεροτομή που προέρχεται από το Rally2. Ο προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερες εισαγωγές για καλύτερη ψύξη των φρένων, ενώ το ίδιο προσφέρει το νέο καπό στο ψυγείο. Οι Πολωνοί αναφέρουν επίσης κοντύτερες σχέσεις στο κιβώτιο, προς βελτίωση του τραβήγματος στις χαμηλές στροφές και της επιτάχυνσης, ενώ η ανάρτηση επίσης χαρακτηρίζεται ως αναβαθμισμένη τόσο στο χώμα, όσο και την άσφαλτο (το απερχόμενο Rally3 παρακάτω, για σύγκριση).
«Με το νέο Fiesta θέλουμε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κερδίσουν τα πρωταθλήματα που διεκδικούν», δήλωσε ο επικεφαλής της M-Sport Polland, Maciej Woda, και συμπλήρωσε: «Φέτος θα αντιμετωπίσουμε αυξημένο ανταγωνισμό από έναν ακόμη κατασκευαστή, κάτι για το οποίο ανυπομονούμε». Τιμή δεν ανακοινώνεται, αλλά βάσει προδιαγραφών FIA το κόστος ενός Rally3 κυμαίνεται στις 120.000 ευρώ.