Η Lamborghini ετοιμάζεται να εισέλθει στην εποχή της υβριδοποίησης, αρχής γενομένης από τη διάδοχο της Aventador. Η Huracan Sterrato είναι η τελευταία δημιουργία της Sant’Agata με αμιγώς ατμοσφαιρικό μοτέρ, ενώ ήδη Sian και Countach απολαμβάνουν ηλεκτρική συνδρομή στους V12 τους. Άλλο «ηλεκτρική συνδρομή» όμως, άλλο «πλήρης εξηλεκτρισμός».
Σε αντίθεση με τη Ferrari, που εξελίσσει το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο, οι «ταύροι» δεν βλέπουν ακόμα με τόσο καλό μάτι τα EVs. Τουλάχιστον όχι όσο να αφορά αυτοκίνητα του δικού της βεληνεκούς: «Πιστεύουμε ότι για τα supercars δεν είναι η κατάλληλη στιγμή (σ.σ. για ηλεκτρικά), ούτε θα είναι στα επόμενα 5 ή 6 χρόνια, λόγω βάρους», δήλωσε ο επικεφαλής τεχνολογίας της Lamborghini, Rouven Mohr, κατά τη διάρκεια του πρόσφατου 24ωρου αγώνα της Daytona. Συν τοις άλλοις ξεκαθάρισε ότι: «Δεν θέλουμε η απόδοση να εξαρτάται από το αν είναι φορτισμένη η μπαταρία ή αν κάνει κρύο», ρίχνοντας ευθεία σπόντα για τα δυο εγγενή μειονεκτήματα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ήτοι την αυτονομία και την πτώση απόδοσης στις χαμηλές θερμοκρασίες. «Πιστεύουμε πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και η υβριδική τεχνολογία είναι η καλύτερη λύση», συμπλήρωσε.
Παρόλα αυτά, ο Mohr δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ηλεκτρικής Lamborghini, αλλά σε διαφορετική κατηγορία: «Τα αυτοκίνητα που προορίζονται για καθημερινή χρήση ωστόσο, είναι άλλη ιστορία. Εκεί υπάρχει ήδη η αγορά για αυτό που θεωρούμε πως αντιπροσωπεύει την οπτική μας στα EVs. Βέβαια, ένα τέτοιο μοντέλο πρέπει να ξεχωρίζει ως Lamborghini. Οι πελάτες μας πάντα περιμένουν από την εταιρία μας κάτι εξαιρετικό, που δεν μπορούν να το βρουν σε κανέναν άλλο κατασκευαστή». Με άλλα λόγια, ο Mohr «φωτογράφισε» ως πιθανούς υποψηφίους για το χρίσμα της πρώτης ηλεκτρικής Lambo δυο ενδεχόμενα: είτε ανάλογη έκδοση της επόμενης Urus, είτε ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο κάτω από αυτή.