Ό,τι είναι Mercedes ή Mercedes-AMG βελτιώνεται από τη Brabus. Νόμος. Είναι δυνατόν να αποτελέσει εξαίρεση η EQS, που εξάλλου αντικατοπτρίζει την ηλεκτρική επαύριο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας;
O βελτιωτής από το Μπότροπ ακολούθησε την οδό της διακριτικότητας στην αναβάθμιση της EV ναυαρχίδας, προσθέτοντας ένα μελετημένο αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα, χαμηλώνοντας την απόσταση από το έδαφος και τοποθετώντας στις τέσσερις άκρες τις χαρακτηριστικές Monoblock ζάντες. Κάθε κίνηση, ωστόσο, έγινε κατόπιν αεροδυναμικής ανάλυσης. Τα ακροπτερύγια στο τέλος των πλαϊνών ποδιών, για παράδειγμα, εξομαλύνουν την ακάθαρτη ροή του αέρα και μειώνουν την αντίσταση, ενώ το νέο δίδυμο splitter μπροστά-διαχύτη πίσω αυξάνει την κάθετη δύναμη. Με αυτές τις αλλαγές η Brabus ανακοινώνει 7,2% χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας, από τον ήδη εξαιρετικό (και καλύτερο για αυτοκίνητο παραγωγής) Cd 0,20 της εργοστασιακής EQS, και 7% περισσότερη αυτονομία σε ταχύτητες 100-140 χλμ./ώρα (631-782 χλμ. η μέγιστη της EQS 450+)!
Οι ζάντες επίσης έχουν ανασχεδιαστεί κατάλληλα, ώστε και αυτές να μειώνουν την αντίσταση κόντρα στις επιταγές του αέρα. Η διάσταση ποικίλει από 20 έως 22 ίντσες, με τη μεγαλύτερη τετράδα (που βλέπουμε στις φώτο) να ντύνεται σε ελαστικά 255/30 εμπρός και 295/30 πίσω. Η αερανάρτηση χαμηλώνει κατά 15 χλστ. εμπρός και 20 χλστ., μειώνοντας την άνωση και βελτιώνοντας τόσο το κράτημα, όσο και την εμφάνιση.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας παραμένει στα 120 kWh, όπως και η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα. Το μοτέρ τοποθετείται στον πίσω άξονα και τον τροφοδοτεί με 333 ίππους, μαζί με 568 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας στην εργοστασιακή EQS 450 των 2,4 τόνων 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. Η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα, με τον κόφτη να διατηρείται ως είχε από την Brabus, καθότι φροντίζει για την ασφάλεια της μπαταρίας.