Lancia Delta Integrale υπάρχουν πολλές. Σπάνιες, ειδικές, αγωνιστικές, όλες πανάκριβες. Η συγκεκριμένη, ωστόσο, έχει το προνόμιο να επικαλείται παγκόσμιους πρωταθλητές στα μπάκετ της, όπως ο Carlos Sainz.
Ο γνωστός και μη εξαιρετέος Chris Harris βρέθηκε πίσω από το τιμόνι μιας από τις 21 εργοστασιακές Deltona, βαμμένη στα χρώματα της Repsol, που κατασκεύασε η Lancia για τη σεζόν του 1991. Για την ακρίβεια, πρόκειται για την τελευταία εργοστασιακή Delta Group A που κατάφερε να κερδίσει αγώνα του WRC, κλείνοντας ένα κεφάλαιο 20+ ετών για την ιταλική εταιρία και σφραγίζοντας το τέλος μιας πρωτοφανούς αυτοκρατορίας στους αγώνες. Με τον Carlos Sainz πίσω από το τιμόνι, πήρε την πρώτη θέση του βάθρου στο Formula Rallye Oviedo, το 1993, που προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ.
Το ιστορικό της εν λόγω Delta προκαλεί ρίγη, καθώς έκανε πρεμιέρα το 1992 και την οδήγησαν στο πέρασμα των ετών οι: Juha Kankkunen, Didier Auriol, Andrea Aghini, Ari Vatanen, Stig Blomqvist, Markku Alen, Carlos Sainz, Bruno Thiry, Kenjiro Shinozuka και Francois Delecour! Τώρα, αναζητά τον επόμενο που θα τοποθετήσει το αυτοκόλλητο με το όνομά του στα πίσω παράθυρα. Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε δημοπρασία από την Collecting Cars, με το υψηλότερο «χτύπημα» να τοποθετείται μέχρι στιγμής στις 100.000 λίρες (118.826 ευρώ). Έξι μέρες απομένουν για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, οπότε λογικά θα κυμανθεί ακόμα ψηλότερα.
Κάτω από το καπό, ο 2λιτρος υπετροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος αποδίδει 270 άλογα, τα οποία καταλήγουν στους τέσσερις τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Είναι πλήρως εξοπλισμένο και διαθέτει έγκυρο πιστοποιητικό της FIA, που σημαίνει πως μπορεί άνετα να συμμετάσχει σε αγώνες -ιστορικών, προφανώς- ακόμα και σήμερα, σχεδόν 30 χρόνια αργότερα. Ονειρευτείτε ελεύθερα πλασαρίσματα και γευτείτε νοερά σαμπάνια.