Η Peugeot είναι μία από τις πιο λαοφιλείς μάρκες στην Ευρώπη και στην Ελλάδα για πολλά χρόνια στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Γεγονός που αφορά και τους νεότερους εκπροσώπους της γαλλικής φίρμας, όπως είναι το 207 που κατασκευάστηκε μεταξύ 2006 έως 2014 και το προγενέστερο 208 που παράχθηκε από το 2012 μέχρι το 2019.
Σήμερα στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων διατίθενται πολλά 207 και 208 πρώτης γενιάς, κυρίως με τους κινητήρες των 1.4 λτ. και 1.2 λτ. αντίστοιχα, καθώς και με τους ντίζελ των 1.6 λτ. και 1.5 λτ. Μεταξύ των κύριων θετικών τους γνωρισμάτων είναι ο μοντέρνος σχεδιασμός και η πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Το 208 είναι αισθητά πιο σύγχρονο γενικότερα, όπως και πιο ευχάριστο στην οδήγηση, χάρη στο πιο κόμπακτ και ελαφρύ του αμάξωμα. Βέβαια είναι και πιο ακριβό.
Σύμφωνα με τους ελέγχους της Γερμανικής Autobild, το 207 εμφανίζει προβλήματα στους πολλαπλασιαστές, στις αντλίες καυσίμου, στους εναλλάκτες, μίζες και δείκτες θερμοκρασίας νερού. Επίσης, έχουν αναφερθεί πολλές ζημιές στο turbo του πετρελαιοκινητήρα των 1.6 λτ., ενώ στον βενζίνης 1.6 THP 150 προκαλούνται προβλήματα στην αλυσίδα χρονισμού. Όσον αφορά το πρώτο 208, ο συμπλέκτης δεν είναι πολύ ανθεκτικός, ενώ οι κινητήρες πετρελαίου έχουν θέματα με τη λίπανση.
Ας δούμε όμως τι αναφέρουν και οι έλεγχοι της Γερμανικής TÜV. Καταρχήν, οι αναρτήσεις επιτυγχάνουν χαμηλά ποσοστά σφαλμάτων. Παράπονα σημειώνονται για τη μεσαία σκάλα των φώτων, τα πίσω φώτα και τα φλας. Βλάβες στα συστήματα πέδησης, στις σωληνώσεις και στο χειρόφρενο βρίσκονται κάτω από το μέσο όρο. Διαρκές ζήτημα υπάρχει στα σκουριασμένα συστήματα εξάτμισης, ενώ η απώλεια λαδιού είναι ένα ακόμα σύνηθες πρόβλημα, ειδικά με το 207.
Επομένως εάν κοιτάτε για μεταχειρισμένα 207 και 208, συνιστάται έλεγχος του φωτισμού, του κάτω μέρος του αμαξώματος, των φρένων και διαρροές λαδιού.